Vastustamme kylä-ja asiointikyyteihin kohdistuvia säästötoimenpiteitä Pudasjärvellä

Pohde lopetti kyläkyydit Pudasjärvellä ja myös Pudasjärven kaupunki kohdistaa säästötoimia syrjäkylien asiointikyyteihin. Vaadimme, että jokaisella Pudasjärven syrjäkylällä asuvalla ihmisellä on oikeus asioida Pudasjärven keskustassa sinne tapahtuvalla kylä- tai asiointikyydillä linja-autotaksan mukaisella hinnalla. Jokaisella syrjäkylän asukkaalla on oltava mahdollisuus käyttää pankkipalveluita, apteekkipalveluita, sekä toimittaa kauppa-asiat ja muut tarvittavat asiat Pudasjärven keskustassa kerran viikossa. Ihmisten oikeuksista ja perustarpeista ei voi säästää!

Tähän adressiin on tarkoitus kerätä nimiä heiltä, jotka ovat samaa mieltä syrjäkylillä asuvien ihmisten oikeuksista saada palveluita ja vastustavat Pudasjärven kaupungin, sekä Pohteen säästötoimia kylä- ja asiointiikyytien suhteen.

Adressi toimitetaan Pohteen päättäjille, sekä Pudasjärven kaupungin päättäjille.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Sanna Parkkila voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…