Vastustetaan lakihanketta, jossa syyttäjiä ei saisi kritisoida!

Valtakunnansyyttäjän Raija Toiviaisen lakihanketta, jossa liian terävällä kritiikillä ei saisi kritisoida eli "maalittaa" ei pitäisi hyväksyä missään tapauksessa.

1. Suomi, joka on ollut tähän asti sananvapauden mallimaa, niin nyt sitä on ruettu kaventamaan rajusti.
  2. Lakihanke on perustuslain vastainen, koska Suomessa on perustuslain suoma sananvapaus.
  3. Meillä kansalaisilla täytyy olla oikeus kritisoida valtaapitäviä, myös valtakunnansyyttäjää.
  4. Suomi on ottanut sananvapaudessa paljon taka-askelia, koska on alettu kristittyjen sananvapautta rajoittamaan. Niinkuin näkyy Päivi Räsäsen tapauksessa, että hän perustelu Raamatulla kantansa ja siitä syntyi esitutkinta ja valtakunnansyyttäjä nosti syyteharkinnan yli 15 vuotta vanhasta jutusta liittyen homoseksuaalisuus suhteisiin.
  5. Vastustetaan lakihanketta, koska se on Suomen perustuslain vastainen!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Miika Koskela voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö turkistarhaus kieltää?