Vetoomus Härmälänrannan uimarannan rakentamiseksi

Härmälänrantaan kaavoitettu uimaranta pitää rakentaa

Härmälänrantaan on vahvistetussa asemakaavassa suunniteltu uimaranta, jota alueen asukkaat ovat odottaneet jo vuosia. Tampereen vuoden 2017 talousarvioon se oli  sisällytetty, mutta jäi silloin toteuttamatta. Uimarantaa on myös asuntojen myynnissä markkinoitu kymmenkunta vuotta.

Tuhannet alueen asukkaat eivät enää jaksa odottaa luvattua uimarantaa, jolle ei ole vielä kohdistettu rahoitusta kaupungin vuoden 2022 talousarviossakaan. Muutaman vuoden kuluttua Härmälänrannassa lähialueineen asuu liki 10 000 asukasta. Uimaranta ei siis palvele ainoastaan Härmälänrantaa vaan laajemman alueen asukkaita.

Me allekirjoittaneet vaadimme Tampereen kaupunkia aloittamaan työt asemakaavan mukaisen uimarannan rakentamiseksi Härmälänrantaan vuonna 2022.

Riitta Aallos (Härmälänrannan Asukasyhdistys ry)    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Riitta Aallos (Härmälänrannan Asukasyhdistys ry) voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…