Vetoomus lasten korona-rokotusten keskeyttämiselle suomessa

1. Koska Fimean tietoihin on tullut valtavamäärä haittailmoituksia yli 10000 tapausta liittyen korona rokotteisiin, joista valtaosa on käsittelemättä. Jopa kuolemaan tai vakavaan  vammaan johtaneita  ilmoituksia on joukossa, joten tämä lasten rokotusohjelma olisi mielestäni tästä syystä aiheellista ja välttämätöntäkin keskeyttää vähintäänkin lisätutkimusten ajaksi.(myös lievempien pitkäaikaisten haittailmoitusten osalta josta on aiheutunut. Esim pysyvää haittaa tms.) Kouluisssa on ilmennyt häirintää lasten rokotusten aloitettua. Ja oppilaita rokotettu ilman vanhempien suostumusta, yli 12vuotiaita tai ilman erillistä lupaa/ilmoitusta vanhemmalta. Opettajilla sekä vanhemmilla on ilmennyt erityistä huolta tästä asiasta, koska useat ovat huolissaan lasten rokottamiseen liittyvistä asioista. Jopa opettajia on laitettu viroiltaan kys. Syystä, koska myös tässä ammattikunnassa on mielipide eroja asiasta. Olisi tärkeä, että kouluissa säilyisi koulu rauha ja että nämä haittavaikutuksiin johtaneet ilmoitukset käsiteltäisiin huolella, koska emmehän tahdo rokotteen aiheuttavan lapsillemme kyseisiä haittoja kun on todettu, ettei koronatauti yleisesti ole niin vaarallinen lapsille. Rokotteenhan oli suojata juurikin vain vakavilta koronataudin oireilta. Lisätietoa rokotteen haittavikutusilmoituksista   https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Eini F. voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…