Vetoomus Pilkanmaan ala-asteen jatkoajasta

IMG_20190624_203647.jpgPilkanmaan koulun lakkautus on suuri isku koko kyläyhteisölle. Samanaikaisesti meiltä loppuu sekä ala- että yläaste johon lapset ovat kulkeneet Voikkaalle. Ala-asteen lopetuksen myötä muodostuu uhka, että päiväkoti on seuraavaksi lakkautuslistalla. Näiden myötä kylältä on viety kaikki palvelut ja tämä tulee vaikuttamaan alueen asukaslukuun negatiivisesti. Kerrannaisvaikutukset ovat perheille yksinkertaisesti liian suuret! Lasten koulumatkat pitenevät useita kilometrejä, mutta kuitenkin niin, että suurin osa heistä ei ole oikeutettu koulukuljetuksiin. Tämä luo lapsille vaaraa ja turvattomuutta. Vaadimme koululle vielä muutamaa lisävuotta, jonka aikana huolellisesti suunnitellaan mikä olisi lapsien kannalta oikea ratkaisu. Ei ole lasten oikeuksien mukaista, että heiltä viedään kerralla näin paljon.

Marianna Pesälä    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Marianna Pesälä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lääkäreitä kouluttaa enemmän?