Lopettakaa Arin ajojahti

Vaadimme että Ari Koivusesta ei enää kirjoiteta yhtään negatiivista juttua. Vaadimme että jätätte Ari Koivusen vanhat kommentit rauhaan.Ari Koivusesta on kirjoitettu pelkkiä negatiivisia asoita viime finaalin jälkeen. Arista on tehty myös negatiivisia kyselyjä. Lehdistö haluaa vain myydä Arin kommenteilla ja ehdotankin että ette osta lehtiä missä lukee Arista negatiivisia juttuja. Ari Koivusen tosi vanhat kommentit Medihevin foorumilta on vedetty tämän päivän aiheeksi, mielestäni se osoittaa että Agnes Pihlava tyyppinen ajojahti on käynnissä. Emme halua lukea enää yhtään negatiivista juttua Arista. Arin kohtelu mediassa on julmaa ja epäoikeudenmukaista. Lehdistö käyttää nuorta kokematonta poikaa hyväksi joka ei tajua vielä mediasta tai mediakäyttäytymisestä mitään. Jos ei ole ajojahdista kyse niin miksi vedetään vanhat kommentit mukaan pikku G:stä?
Sitten vielä otetaan muita ihmisiä mukaan haukkumaan ja kommentoimaan Aria esim: Ilkka Jääskeläinen. Onko kenties levyyhiön ja lehdistön välillä joku yhtenäinen "Ari ulos sopimus"? Agnes saatiin näin viime vuonna ulos mutta me emme tee samaa virhettä tänä vuonna vaan äänestämme Arin torstaina kirkkaasti jatkoon ja näytämme levyyhtiölle,tuomaristolle ja lehdistölle pitkää nenää.