Tahdonvastaiset huostaanotot ja lainvastaisesti huostaanotot

On saatava kuriin ja purettua.Sosiaaliviramomaiset eivät ole ajan tasalla suomen laista, jolloin he ovat toimineet ns oman lain mukaan.Useimmat lapset on huostaanotettu hoidolliseen huostaanottoon,koska moni lapsi on oireillut esim. kouluissa, mutta opettajia ei ole koulutettu ennakoimaan lasten mahdollisia oireiluja jotka saattava johtua AD/HD,ADD,AS,MBD,ym. oireista. Jolloin on tapahtunut pahoja virheitä sen vuoksi kun lapsi on huostaanotettu ja hoito paikat eivät ole oikein kohdistuneet lasten oireilujen hoitoon.Myös muita virheitä on tapahtunut, kun lapsia on huostaanotettu, esim. se että vanhemmat eivät ole saaneet kodinhoitajia apuun, tai muita tukitoimia.On myös väärin se että lähes kaikki vanhempien tai lasten tukemisen haku sosiaaliviranomaislta menee lastensuojelun nimellä, eli vanhemmista tulee apua haettaessa väistämättä lastensuojelun asiakas.Nämä huostaanotot tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.Lasten kärsimykset ja mielenterveys kärsivät. Vanhemmat uupuvat taistellessaan lapsista saadakseen heidät kotiin,mutta olemme voimattomia yksin. Auttakaa vanhempia ja lapsia jälleen yhdistymään allekirjoittamalla tämä adressi. Ajatellen lasten tulevaisuutta.