Yksityinen esiopetus säilytettävä Raumalla

Rauman kaupungin varhaiskasvatuksessa valmistellaan palvelurakenneuudistusta, joka tulisi voimaan 1.8.2019 alkaen.

Uudistussuunnitelmat ovat sivistysvaliokunnan päätettävinä 19.12.2018.

Uudistussuunnitelma lopettaisi kaiken yksityisen esiopetuksen päiväkodeissa Raumalla. Kaupunki korvaisi omilla esiopetusryhmillään mm. Rauman englanninkielisen lastentarhan ja Rauma-Repolan lastentarhan esiopetusryhmät, joten perheille ei jäisi valinnanvapautta oman esikoululaisensa esikoulun valinnassa.

Kutsumme kaikki asiaa vastustavat, jotka haluavat yksityisen esiopetuksen pysyvän Raumalla, allekirjoittamaan tämän adressin tulevien esikoululaisten ja heidän perheidensä puolesta.

HUOM! Muista vahvistaa allekirjoituksesi saamasi sähköpostiviestin kautta, muutoin allekirjoitustasi ei hyväksytä.

Huolestuneet vanhemmat

Heli Virta, Rauman Englanninkielinen Lastentarha    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Heli Virta, Rauman Englanninkielinen Lastentarha voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko valtion leikata menoja?