Ylämaan lehmiä halutaan nähdä Tahkolla

Monet asiakkaamme ovat olleet iloisia siitä, että Tahkon laskettelurinteiden ympäristössä on voinut seurata hellyttäviä ylämaan lehmiä, sonneja ja niiden vasikoita. Nyt meillä olisi mahdollisuus hankkia lehmiä alueelle pidemmäksi ajaksi, mutta tarvitsemme päätöksen tueksi yhteistyötä eri tahojen kesken sekä yleisen mielipiteen kartoitusta.

Oletko kanssamme samaa mieltä siitä, että ylämaan lehmät sopivat Tahkolle? Onko mielestäsi matkailijalle tai matkailun ammattilaiselle lehmien läsnäolo alueella hyväksi? Lue juttu ylämaan lehmistä Tahkolla Loma-Rantalan sivuilta http://www.lomarantala.fi/ylamaan-lehmat ja katso video osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=rFt1BYZtY6E

Keräämme nettiadressia mahdollisimman pikaisessa aikataulussa, sillä ratkaisu täytyy tehdä elokuun aikana. Jos kannatat ylämaan lehmien tuloa Tahkolle, ole hyvä ja allekirjoita addressi. Emme välitä nimeänne tai sähköpostiosoitettanne eteenpäin, tarkoitus on vain nähdä, millaista kannatusta lehmillä on.