Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Ensimmäinen tiedote kannatusadressin allekirjoittajille

2020-05-22 11:31:27

Suurkiitos kaikille teille, jotka olette tukeneet allekirjoituksillanne kansalaisilmoitusta Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta! Se lähetettiin pääsiäisen aikaan sähköpostilla valtioneuvoston ja eduskunnan toimenpiteitä varten kaikille kansanedustajille ja ministereille kullekin erikseen personoituna.

Sosiaali- ja terveysministeriöstä kansalaisilmoitus oli välitetty edelleen valtioneuvoston kirjaamoon, jossa sille oli annettu diaarinumerot VN/8716/2020 ja VN/8716/2020-VNK-2. Saimme valtioneuvoston kansliasta 28.4.2020 päivätyn allekirjoittamattoman vastauksen, jossa puhuttiin aivan eri asiasta kuin kansalaisilmoituksessa. Sen jälkeen laadimme Kristiina Kalliojärven kanssa yhteisvoimin tiukan kirjelmän, jossa esitimme hallintolain 6 luvun 31 §:n perusteella seuraavat lisävaatimukset:
1. Ministeriöiltä ja hallitukselta kansalaisilmoituksellemme ja sen 5-sivuiselle liitteelle viivytyksetöntä ja julkista käsittelyä.
2. Hallintoasiamme on saatettava median kautta tiedoksi myös kansalaisille.
3. Ministeriöiden on informoitava vireille saattamastamme hallintoasiasta eduskuntaa ja kiireellisesti tarvittavien asetusten /lakiuudistusten osalta tarpeellisin osin valiokuntia.
4. Kansalaisilmoituksemme 5-sivuisessa liitteessä ilmi tuomamme valtio- ja maanpetosrikokset, joihin Suomen liittäminen EU:hun perustuu, on asetettava selvitettäväksi.

Kirjelmä lähetettiin sähköpostilla kaikkien ministeriöiden kirjaamoihin ja jokaiselle ministerille kullekin erikseen personoituna sekä lisäksi cc:nä kunkin ministerin sihteerille, erityisavustajille ja valtiosihteereille. Näin halusimme varmistaa, että jokainen ministeri tulee varmasti tietoiseksi lähimenneisyydessä tapahtuneista valtio- ja maanpetoksista, joilla Suomi liitettiin perustuslain vastaisesti valevaltiona EU:hun ja voidaan irrottaa sieltä yksipuolisella ilmoituksella. Tähän saatu sisäasiainministeriöstä 18.5.2020 vastaus, ettei asia anna aihetta toimenpiteisiin, vaikka tällainen parhaillaan käynnissä oleva kansallinen kriisi-/hätätilanne kuuluu nimenomaan sisäasiainministeriön vastuulle.

Nyt joudumme valmistelemaan uuden kirjelmän, jossa ilmoitamme, ettemme hyväksy allekirjoittamattomia päätöksiä, joista ei käy selville, ketkä kaksi henkilöä ovat olleet päätöksen takana. Samalla valmistaudumme jo siihen, että mahdollisesti muistakin ministeriöistä tulevat kielteiset päätökset joudutaan viemään hallinto-oikeuteen, mikä aiheuttaa edelleen lisäviivettä nyt tarvittaville toimille. Viittasimme kirjeessä jo siihen, että jokainen ministeri, joka ei halua ymmärtää kansalaisilmoituksen merkitystä, syyllistyy nyt myös itse henkilökohtaisesti maanpetollisen toiminnan ja -90-luvulta alkaneen joukkotuhonnan jatkamiseen. Universaaliperiaatteen mukaan tällaiset kansainvälisen oikeuden vastaiset rikokset ovat vaarantaneet kohtalokkaalla tavalla Suomen valtion olemassaolon ja kehityksen sekä kansalaisten perusoikeudet ja turvallisuuden.

Mikäli asiamme ei etene valtioneuvostossa ministereiden toimestaq, meidän tavallisten kansalaisten on ryhdyttävä kaiken varalta ennakkovalmisteluihin kansainvälisen rikostuomioistuimen pystyttämiseksi Suomeen (ad-hoc). Siihen pitää saada kansalaisten omien verkostojen kautta ulkomailta mukaan virallinen syyttäjä ja tuomarit Suomen kansaa tukevista valtioista sekä simultaanitulkkaus.

Kiitämme etukäteen kaikista rakentavista palautteista, ehdotuksista ja uusista ideoista, joita pyydämme lähettämään alla oleville yhteyshenkilöille. Pahoittelut, ettei täältä adressit-palvelusta pysty lähettämään teille koostetta asiasta käydystä kirjeenvaihdosta pdf-tiedostona, mutta voimme lähettää sen sähköpostilla kaikille halukkaille erikseen pyydettäessä.

Ystävällisin terveisin,

Armi Salo-Tamminen, GSM 040 583 9438