Addressi nyymeröiden lopettamiseksi

nyymerot_taustaton.png

Tämä niin sanottu nyymeröt alkaa oikeasti karata käsistä lopullisesti. Joka paikassa saa nykyään katsella pikku stunttaajia ja "tyttöjä" nyymeröissä discordissa ja se jos jokin ärsyttää. Tämäkin "yliksen salakerho" on saanut kannatusta pelkästään netin avulla koska se on muka niin hienoa postata nyymeröihin ja stuntata.  Mitä itse olen siellä käynyt muutaman kerran, voin sanoa että A. se on p*ska paikka B. sieltä saa todellakin niitä kuviteltuja "psykooseja" C. tämä kannu alkaa tahrata koko suomen maineen kohta. Ennen suomalaiset tunnettiin jääkarhujen kanssa tappeleviksi juopoiksi jotaka syö salmiakkia, juo vain kossua, istuvat 100 asteisessa saunassa hakaten toisiaan risuilla ja huutavat joka toisen sanan jälkeen PE*KELE. Mutta entäs 10-20 vuoden päästä? Jolloin tämä kyseinen "nyymerö" sukupolvi maksaa veroja ja ovat vastuussa maastamme?  Noh meidät tunnetaan varmaan narkomaaneina jotka eivät tee mitään muuta kun lipittävät Hollannissa tehtyä estrogeenia ja "stunttaavat". Nyt jos joskus on aika saada nämä nyymeröt kuriin. Tänään kun selasin tapani mukaan ylilautaa niin huomasin tämän ihmeelisen "meemin" että kaikki haukkuu toisiaan vv:ksi mutta kukaan ei myönnä olevansa mielisairas, eli mitä vit*ua nyt oikeasti? ei siinä muuten mitään pahaa ole mutta minkä helvetin takia sitä pitää mainostaa noin paljon? Joka paikassa tulee tämä nyymeröt vastaan nykyään, oli se facebook, suomi24, ylilauta tai ihan mikä vaan. Tämä alkaa oikeasti olla hel*etin ärsyttävää ja en usko että olen ainut kenen mielestä nyymeröt pitäisi hävittää kokonaan. (pahoittelen kielenkäyttöä ja kirjoitusvirheitä. en ole mikään einstein)