Adressi avoimen kansalaistottelemattomuuden puolesta ja nykyisen hallituksen politiikan muuttamiseksi

Koko ajan euroopassa kasvava huoli tavallisten ihmisten tulevaisuudesta ja hyvinvoinnista kohtaa poliittisten johtajien suunnalta uskomatonta ylimielisyytta. Asioista ei keskustella avoimesti ja kun kansa nousee barrikaadeille valheellista propagandaa levittavaa valtamediaa, korruptoituneita virkamiehia, kasvavaa verotaakkaa ja heikentyvaa sosiaalista turvaverkkoa vastaan, hallitukset lahettavat kaduille mellakkapoliisit ja vastaavat vaatimuksiin kyynelkaasulla ja vesitykeilla.

Tilanteeseen ovat johtaneet heikentyva talous, pankkien kasinotalous, yksittaisten valtioiden ylivelkaantuminen ja ihmisten ahneus. Meilla Suomessa poliitikkojen oma etu nayttaa vaativan kansallisomaisuuden (tieverkkojen, sahkon jakelun, tv-lahetysten, kaivosoikeuksien ja monen muun asian) kauppaamista ylikansallisille sijoitusrahastoille ja poliitikkojen seka hyvatuloisten omaisuuden seka varallisuuden siirtamista veroparatiiseihin.

Samoin Meilla sitoudutaan kansainvalisiin sopimuksiin, joilla vaarannetaan kansallinen identiteettimme, uniikki kielemme ja se se ripe kulttuurista joka meille on imperialismin ja ulkomaisten uskontojen jaljiilta jaanyt. Meille saa tulla ja Meilla saa olla, kunhan kunnioittaa maan tapoja, sen asukkaiden oikeuksia ja osallistuu hienon hyvinvointivaltiomme rakentamiseen.

Juha Sipila viimeisimpana onnettomana lapasena jonon jatkona, on myotailemassa poliittisia ideologiota (liberaali globalismi ja globaali talousajattelu) jotka selkeasti vaarantavat kansamme ja maamme edut. Britannian ja monen muun euroopan maan pyrkimys paasta pois EU:n nettomaksajan paikalta ovat osoitus siita etta Euroopan unionin jasenyytta olisi ainakin syyta harkita uudestaan ja NATO-vastaisuus maassamme on sita luokkaa, etta olisi syyta jarjestaa avoin kansanaanestys. Asioista jotka koskevat Meita 5,5 miljoonaa Suomalaista ei pitaisi pystya paattamaan muutaman sadan ihmisen kokoisessa elimessa, jossa taloudellinen ja informatiivinen vaikuttaminen on aarettoman helppoa.

Kansallinen mediamme on paasaantoisesti myyty globaaleille mediayrityksille, strategiset yrityksemme valuvat ulkomaille, kotimaisesta yrittamisesta on tehty erilaisin saannoksin aarettoman vaikeaa ja se kasvattaa Suomen verokertyman katoamista ulkomaille. Tuloerot kasvavat ja aidot innovaatiot hyodyttavat lahinna niihin sijoittavia rahastoja, jotka sitten siirtavat paaomaan yha uusiin sijoituskohteisiin. Hyoty tuotannosta ja innovaatioista eivat valu kansalle tai muuta Meidan yhteiskuntaa paremmaksi.

Valtion laina massa kasvaa jatkuvalla tahdilla, infrastruktuuriin kaytettava potti on kasvanut tolkuttomaksi. Kustannukset nousevat osittain jarjettoman kovan verotuksen kautta mahdottomiksi kestaa. Valtiolla ei ole edes itsellaan halua maksaa kustannuksia infrastruktruurin parantamisesta, koska se on kallista ja tehotonta. Kartelleja paljastuu ja hinnoittelu seka kilpailuttaminen lahinna vain edistaa pimeaa tyota.

Suomalainen! Allekirjoitustasi tarvitaan. Se ainakin saa ihmiset ajattelemaan naita asioita ja voi johtaa viela rauhanomaiseen ratkaisuun, jossa Juha Sipila ministereineen muuttaa aidosti politiikkaa, eika koita vain uudestaan ja uudestaan eri muodoissaan tuoda naita ihmisten perusoikeuksiin kohdistuvia muutoksia eduskunnan kasittelyyn.

Taman adressin tarkoitus on sanoa Suomen hallitukselle vuonna 2018 joulukuussa:

Lakatkaa olemasta globalistien satkynukkeja, pankkiirien vasalleja ja ulkomaisten korporaatioiden edunvalvojia. Kohdistakaa apu sinne missa sita tarvitaan: Leipajonoihin, pienituloisille, teiden kunnossapitoon, parempiin juniin ja uusiutuviin edullisiin energiantuottomuotoihin. Parantakaa ensin Suomi ja sitten vasta halailkaa puita. Kehitysapu on myos tarkea asia. Mita enemman autatte hadan alaisia heidan kotiseuduillaan, sita vahemman meilla on ongelmia kotimaassa. Lisaksi se kehittaa Heidan yhteiskuntaansa ja hyoty ei valu ihmissalakuljettajille ja muille shakaaleille.

Lisaksi pyydan noyrimmin lopettamaan pelonlietsonnan Venajan suunnasta tapahtuvasta invaasiosta ja NATO mieliset sotaharjoituksenne. Suomen kansa ei halua sotaa, sen ei tarvitse pelata sotaa tai kayda sotaa. Puolueeton suhtautuminen ja puolustusvoimien yllapitaminen riittaa. Me Suomalaiset pidamme kylla huolen siita etta kuolemme taistellen jos joku kimppuumme hyokkaa. Mista tahansa suunnasta.

Terveisin: Antti-Tapio Kurki, 080574-xxx, Janakkala, Hämäläinen

Antti-Tapio Kurki    Ota yhteyttä adressin tekijään