Adressi Äyritien julkisten liikenneyhteyksien parantamiseksi

Tällä adressilla lähestymme HSL:ää ja Vantaan kaupungin julkista liikennesuunnittelua Vantaan Veromiehen toimistoalueen saavutettavuuden, toimivuuden ja viihtyisyyden parantamiseksi.

HSL:n julkisen liikenteen uudistukset ovat hankaloittaneet monien alueella työskentelevien työmatkoja, sillä aikaisempia bussilinjoja on lakkautettu Aviapoliksen juna-aseman myötä. Tästä johtuen vetoamme asiasta päättäviin, löytääksemme alueen yritykset ja vuokralaiset paremmin huomioivan ratkaisun puutteellisten julkisten liikenneyhteyksien parantamiseksi.

Vaadimme, että Äyritien julkisen liikenteen verkoston kehittäminen otetaan käsittelyyn HSL:ssä ja liikenne- ja kaupunkisuunnitteluvirastossa välittömästi. Esitämme, että Äyritien kautta on kuljettava suora julkinen liikenneyhteys Aviapoliksen asemalle ja lentokentälle.

Tämä adressi tullaan luovuttamaan allekirjoituksineen HSL:lle ja Vantaan kaupungille 31.1.2017. Adressin toimeenpanija Plaza Business Parkin toimitilajohto (KJ-Kiinteistöjohto Oy, Äyritie 14-24).

Jenna Törnroos, Plaza Business Park    Ota yhteyttä adressin tekijään

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Tulisiko bensaveroa laskea?