Asuntilan koulun laajennuksen puolesta

Asuntilan-Veittijärven koulun vanhempainyhdistyksen perustama adressi, Asuntilan koulun laajennuksen säilyttämiseksi Ylöjärven kaupungin talousarviossa v.2009-2010.
Oppilasmääräältään 4-sarjaisen(=4 rinnakkaisluokkaa) koulun oppilaat on sijoitettu 3-sarjaiseksi rakennetun koulun tiloihin tilapäisratkaisuja luomalla. Yli 120 oppilaan Asuntilan koulun tiloista puuttuu sisäliikuntatilat ja oppilaita kuljetetaan linja-autolla liikuntatunneille Veittijärven koululle.
Asuntilan-Veittijärven vanhempainyhdistys on jo useita vuosia tehnyt työtä tämän tilanahtauden poistamiseksi.

Suurkiitokset kaikille adressin allekirjoittaneille. Adressi luovutettaan kaupunginpäättäjille tänään keskiviikkona 11.2.2009.

Jälleen kerran vedimme lyhyemmän korren. Laajennus vedettin pois äänin 25-24. Avaamme siis tämän adressin uudelleen.

mia kajosmäki-kaasinen, Asuntilan-Veittijärven vanheimpain yhdistys    Ota yhteyttä adressin tekijään