Prätkähiiret Marsista DVD-boksit ja esitys

Lainaus Wikipediasta:

"Prätkähiiret (alkuperäiseltä nimeltä Biker Mice from Mars) on yhdysvaltalainen Rick Ungarin luoma 1990-luvulla valmistunut 65-osainen piirrossarja. Piirrossarjan tuotti Brentwood Television Funnies.

Suomessa sarja esitettiin ensimmäisen kerran MTV3-kanavalla vuosina 19941996 suomenkielisellä jälkiäänityksellä. Sarjan jälkiäänityksen teki Film & Cartoon Finland.

Sarja nousi ensimmäisellä esityskerrallaan suureen suosioon ja sen johdosta sitä on toivottu jatkuvasti uusintana 1990-luvulta lähtien. MTV3 aloitti sarjan esittämisen alusta toukokuussa 2007 ja esitti sitä elokuuhun 2007 asti. Uusinnat jatkuivat marraskuussa 2007. Helmikuusta kesäkuuhun 2008 sarja esitettiin kokonaisuudessaan televisiokanava Subilla.[1] Sarja on esitetty kokonaisuudessaan myös Sub Juniori-maksukanavalla."

---------------------------------------

Vanhojen, alkuperäisten Prätkähiirten kaikki tuotentokaudet DVD-bokseina myyntiin Suomessa. Amerikassa on jo kyseisenlainen DVD-boksi, joka sisältää Prätkähiirten ensimmäisen tuotantokauden jaksot englanniksi.

---------------------------------------

Lisäksi adressi koskee toivomusta esittää alkuperäiset Prätkähiiret Marsista (Suomeksi) kolmatta kertaa MTV3-kanavalla.

Valtavan suosion saaneet alkuperäiset Prätkähiiret takaisin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä BM voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö rikkaita verottaa nykyistä enemmän?