Vetoomus Kiinan turkistarhausta vastaan - eläimet nyljetään elävinä

PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) on maailman laajimpia eläintenoikeuksien puolesta taistelevia järjestöjä.

Heidän turkistarhaukseen liittyvillä sivuilla

on selitetty tarkemmin ja yksityiskohtaisesti Kiinan turkistarhojen toiminnasta. Näytteillä on video jossa todistetaan, miten eläimet nyljetään täysin elävinä. Ne heitetään maahan tai ripustetaan jaloistaan koukkuihin roikkumaan ja pidetään väkivaltaisesti paikoillaan. Nylkemisen jälkeen niiden ruhot heitetään kasoihin, missä nyljetty verinen eläin voi täristä ja kitua hengissä jopa 10 minuutin ajan. En suosittele tämän videon katsomista, mutta jos epäilet asian raakuutta, katso se.

Allekirjoita tämä addressi ja linkitä se kaikille tutuillesi. Sen jälkeen se lähetetään PETA:lle, jotta he voivat pistää sen eteenpäin tärkeimmille tahoille.

Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Laura Huovinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko lapsilisää korottaa?