Ei polttoaineen korotusta !

Emme voi hyväksyä Suomessa polttoaineen hinnan korotusta. Polttoaineen hintojen ja polttoaineveron nostamiselle on tultava loppu. Toivon, että moni kirjoittaisi tämän aloitteen. On hyvä osata miettiä, mikä muu kallistuu polttoaineveron noston mytötä. Polttoaineen hinnan nousu ei vaikuta pelkästään yksityisten talouteen, vaan myös ruuan ja muiden elintarvikkeiden hintojen nousuun kuljetusyrityksien kulujen nousun myötä. Myös kansalaisten liikkuminen mm. töihin on jo nyt kallista! On aika sanoa STOP polttoaineen hinnan korotuksille! Kiitos kun kirjoitat adressin!

Suomen kansalainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Suomen kansalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…