ADRESSI ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ VASTAAN,LUE !!

Katsokaa tämä video http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

jos teidän mielestä niitä idiootteja ketkä kiduttavat eläimiä pitäisi kiduttaa, allekirjoittakaa adressi. Ajatelkaa,että mitä pahaa eläimet ovat ihmisille tehneet,miksi niitä pitää rangaista?? joku ehkä ajattelee;elämä on,niin se menee kiertokulussa. Mutta ei sen ole pakko mennä niin !

Auttakaa näitä eläinparkoja,joita kuolee päivittäin.

Ensinäkin tästä pitäisi antaa iso sakko,kaikille jotka koittavat saada rahaa tuon takia. Ei se eläinten syy ole,jos joku perhe on rikkaampi kuin toinen. Me joilla suomessa on suht hyvät oltavat,voisimme auttaa näitä eläinraukkoja. Joka ikininen eläin on puhdas sisimmästään,eikä niitä saa rankaista ! sama henki niilläkin on niinkuin kärpäsellä tai meillä. Mitä ne sille voi ?!

Ole kiltti ja allekirjoita tämä adressi,ettei enempää tällaista tapahdu.
Kerrassaan KAMALAA !!!!!

Kiitokset minun ja eläinten puolesta, jokaisesta nimestä on hyötyä !!<3

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Meri Kovacs voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?