ELVYTYSTÄ JA HYVINVOINTIA - EI LEIKKAUKSILLE!

Me allekirjoittaneet vaadimme siirtymistä leikkauspolitiikasta elvytyspolitiikkaan. Me vaadimme julkisia investointeja.

Me vaadimme toimia köyhyyden poistamiseksi, erityisesti perusturvan sekä sosiaali- ja terveyspalvelujen parantamista. Me vaadimme koulutuksen ja tutkimuksen määrärahojen turvaamista.

(Ylläoleva tulee myös paperiadressiin. Alla kuvaus adressiin liittyvästä toiminnasta, joka alkoi keväällä 2015.)

Me kysymme kansanedustajaehdokkailta ja valituilta kansanedustajilta: mitä te teette, jotta vaatimuksemme toteutuisivat? Me julkistamme vastaukset täällä ja muualla.Toimitamme tämän adressin allekirjoituksineen vaalien jälkeen uudelle eduskunnalle ja jatkamme toimia, kun hallitusta muodostetaan ja sen jäljkeen.

Me toimimme ennen vaaleja, vaalien aikaan ja vaalien jälkeen, kunnes vaatimuksemme toteutuvat.

-------------------------------------------------------------------------------

Adressin luovutus siirtyy. Vastaavat korjaukset on tehty tekstiin. Kaksi ensimmäistä kappaletta, jotka koskevat vaatimuksia, ovat ennallaan.

Valmistelemme yhtä tai useampia tilaisuuksia. keväällä 2016.

https://www.facebook.com/events/949650441735221/  Adressin 1. tapahtumasivu

https://www.facebook.com/events/1681320642096679/  Adressin 2. tapahtumsivu

sekä nämä

Työttömien vaalikone https://www.facebook.com/groups/tyottomienvaalikone/

Vammainen vaalikone http://vammainenvaalikone.fi/

Työttömien oikeusturva-adressi: http://www.adressit.com/tyottomalle_oikeusturvaa_ja_parempaa_toimeentuloa

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Juha Keltti voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?