Emme hyväksy EU:n elvytyspakettia laittomana kansan tahdon vastaisena kurjuuttamistyökaluna.

EU:n elpymisväline (Next Generation EU) vauhdittaa ihmisten, talouden ja yhteiskunnan alas ajoa täysin tekaistun koronakriisin varjolla. Väline sisältää 750 miljardin euron rahoituksen jäsenmaille:

• 390 miljardia euroa avustuksina
  • 360 miljardia euroa lainoina.

Suomi ei hyödy tästä uhrauksesta millään tavalla, vaan sitä vastoin kansamme tilanne huononee äärimmäisen radikaalisti. Hallitus valehtelee, että me tällä uhrauksella säilytämme EU:n kilpailukyvyn... Tyhmäkin tajuaa, ettei tuollainen väite sisällä kuin savua ilmassa ilman sisältöä. EU on jo alausta alkaen osittanut olevansa käenpoika kerttusen pesässä pudottaen kerttusenpojat maahan kuolemaan ja itse lihoen ja kasvaen ja jatkaen samoin tavoin etiä päin.

Elpymisväline edistää Suomessa sisään rakennettua rakenteellista korruptiota virkamiesmafian eläessä ihan omaa elämäänsä 723 000:isena joukkiona kansansa kustannuksella laeista piittaamatta.

Eurooppa ei ole pärjännyt maailmanlaajuisessa kilpailussa eikä tällainen holtiton rahan kaataminen holtittomille valtioille millään tavalla edes voisi Euroopan kilpailukykyä maailmalla parantaa. Ilman EU:ta Vihreä siirtymä ja digitalisaatio avaa mahdollisuuksia suomalaisille yrityksille paljon paremmin ja tuottavammin. Suomelle, vaikka onkin keinotekoisesti vientivetoinen talous, ei Euroopa tekohengittäminen ja "elpyminen" ole missään mielessä tarpeen, vaan pikemminkin päin vastoin, kun joudumme tässä ikeessä toimimaan aina vain kustantajana, kunnes meitä ei enää ole maksajiksi.

Elpymisväline on poikkeuksellinen, rikollinen ja ei-väliaikainen keino, jolla väitetään vastattavan ennakoimattomaan kriisiin. Valehdellaan mustuaiset kapeina, että "Todennäköisesti taloudelliset seuraukset olisivat jäsenvaltioille vakavammat, jos elpymisväline jätettäisiin toteuttamatta." Mihin valtiomme väite mahtaa perustua, kun logiikkaan, järkeen, tietoon ja kokemukseen se ei vaikuta perustuvan? Olkaa hyvät, kelmit, ja vastatkaa kansalle tähän yksinkertaiseen kysymykseen. Mahdollisen velkakriisiin ehkäisy yhdessä jäsenvaltiossa ei todellakaan voi olla myös toisen jäsenvaltion etu. Elpymisväline nähdään toki korruptiivisten Euroopan maiden jäsenvaltioiden välisenä solidaarisuuden ilmaisuna, jonka toteuttamatta jättäminen haastaisi unionin yhtenäisyyden ja jopa koko olemassaolon. Se, jos mikä olisi luojan lykky ja onni kaikille maailman kansoille, että  tämä haiseva mätäpaise EU puhkeaisi ja valuisi viimein viemäriin kaikkine inhottavine jätteineen mitä se tämän aivan liian pitkällisen hautomakauden ajan maallemme ja kaikille Eroopan maille on tuottanut. Iso ei todellakaan ole kaunista eikä maailmaa ja luontoa auttavaa millään muotoa. Omavaraisuus ja kansallismielisyys kunniaan! Inhimillisyys kunniaan! EUxit! Fixit! FinExit! Ja heti!

Suomi maksaa enemmän kuin saa, koska on keskimääräistä vauraampi jäsenmaa. Tämä koskee niin elpymisvälinettä kuin EU:n budjettia yleensäkin, sillä unionin perusperiaatteisiin kuuluu elintasoerojen kaventaminen. Tällainen ajattelu on yksilöä ja kansalaista halventavaa. Meillä kaikilla maasta riippumatta on yhtäläiset oikeudet kehittää maatamme ja kehittyä itse. Emme missään nimessä tarvitse siihen auktoritaarisia tahoja sähläämään, sotkemaan, ohjaamaan emmekä pakottamaan muuhun mikä luonnolle ja meille hyväksi on.

Zibelina Kirsi Armassalo    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Zibelina Kirsi Armassalo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…