Enon terveyskeskuksen vuodeosasto säilytettävä

Me allekirjoittaneet pyydämme huomioimaan Siun Soten yhtymävaltuustossa vetoomuksemme, joka koskee 40-paikkaista Enon terveyskeskuksen vuodeosastoa. Osastolla on muistisairaita tai muuten jatkuvan hoidon tarpeessa olevia potilaita. Me potilaiden omaiset ja läheiset olemme alasajoa koskeneesta uutisesta todella huolestuneita. Haluamme olla läheistemme elämässä mukana ja tähän saakka se on onnistunutkin hyvin. Osaston henkilökunta on tuttua,  ja viihtyvyyttä sekä toiminnallisuutta ovat yhdistykset voineet tukea eri tavoin. Lisäksi terveyskeskus on asuinalueemme tärkeä lähityöpaikka.

Anna-Liisa Pieviläinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Anna-Liisa Pieviläinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?