För Ebbo Åldringshem - Epoon Vanhainkodin puolesta!

Planerna om att stänga Ebbo åldringshem hösten 2017 kommer att minska tryggheten för många åldringar i Borgå. Stadens beslutsfattare tänker slå samman Apollo och Avdelning 1 i Näse pga inbesparningar. Det betyder ett bortfall av 18 avdelningsplatser (6 platser för intervallvård, 12 för anstaltsvård). Vi som skriver under denna adress vill hålla kvar åldringshemmet samt öka på platserna för de som byggt upp dethär landet.

Suunnitelmat jotka johtavat Epoon vanhainkodin sulkemiseen, syksyllä 2017, vähentävät monien vanhuksien turvallisuuden Porvoossa. Kaupungin päättäjien suunnitelma on Apollon yhdistämisen Näsin sairaalan Osasto 1:n kanssa, säästöihin vedoten. Yhdistyminen vähentäisi 18 osastopaikkaa (6 intervalli-, 12 laitoshoitopaikkaa) Me, adressin allekirjoittaneet haluamme pitää vanhainkodin sekä lisätä intervallihoitopaikat niille jotka tämän maan ovat rakentaneet.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Karl-Johan Hjelm voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…