RUDUS Lempäälän Sääksjärven kiviaineksen otto 2.vaihe

Kommentoitu viesti

Johanna Järvinen-Taubert
Vieras

#73 Re: Niinpä!

06.02.2011 19:30

#68: Markku Kurikka Lempäälä Sääksjärvi - Niinpä! 

Hei!

Ympäristöjaoston jäseniin kannattaa kuntalaisten olla yhteydessä ja kertoa näkemyksensä asiasta. Olen itse sivistyslautakunnan jäsen ja yhteydenottoja meihin lautakunnan jäseniin tulee harmittavan harvoin. Silloin, kun kuntalaiset ottavat yhteyttä ja kertovat näkemyksiään, sillä on iso vaikutus asian käsittelyyn lautakunnassa.

Asialliset ja hyvin perustellut kannanotot ovat kaikkein vaikuttavimpia. En usko, että tässä asiassa puoluekannalla on suurta merkitystä. Olen jutellut asiasta kaikkien eri poliittisten ryhmien edustajien kanssa ja kaikista löytyy Ruduksen hankkeen tiukkoja vastustajia. Osa luottamushenkilöistä ei kuitenkaan välttämättä vielä tunne hankkeen taustoja ja vaikutuksia kovin hyvin, jotta kannattaa kyllä heihin olla yhteydessä.

Kuten Markku Kurikka kirjoitti, ympäristöjaoston jäsenten yhteystiedot löytyvät netistä Lempäälän kunnan kotisivuilta. Kaikki vaikuttamiskeinot kannattaa käyttää!

 

 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#74 Re: Re: Niinpä!

2011-02-07 10:21:13

#73: Johanna Järvinen-Taubert - Re: Niinpä! 

 Murskaamon ja siihen liittyvän rekkarallin vahingollisuuden käsittää aivan tavallisella arkijärjellä, ei siihen tarvitse erikseen "perehtyä".

Luottamushenkilöt  tietenkin seuraavat kuinka laajaksi vastustus paisuu. Klassinen voittajan puolelle asettuminenhan tässä on lopulta asia, joka nykyisiä "vapaan yritystoiminnan" ja Lempäälän yrittäjäohjautuvuuden jatkumisen kannattajia ohjaa puolen valinnassa.




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…