Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesus on herra

#91

27.02.2013 22:21

Olipas ilo huomata,että kaikki kansanedustajamme eivät ole antautuneet luciferin näivetyksen valtaan. Vielä löytyi sentään tarvittava määrä vastustamaan luonnottomuutta. Toivottavasti tämä asia tuli nyt kuopattua lopullisesti. Miehet olkoot miehiä ja naiset naisia ja avioliitto vain miehen ja naisen välinen liitto. Homoseksuaalit harrastakoon sairaita luonnottomuuksiaan keskenään, normaaleilta ihmisiltä piilossa.

Vastaukset

kriste bellator

#94 Re:

2013-03-01 23:35:43

#91: Jeesus on herra -

Minä en ihan noinkään suvaitsevasti suhtautuisi aiheeseen. Se on nimittäin sillen että jos oisit ollu ja nähny mitä noi hemmetin pxxkakasa sodomiitit tuola maailmal puuhaa niin ei sitä suvaittis laisin. Ja mä oon sentäs ollu parisen vuotta tuolla mukamas pyhällä maalla, en missään kibbutisisssa jaffaa poimimassa vaan tähtäileen musuja ja jutkuja. Se se on miesten hommaa ja siell ei homoilua hyvälä katota. Mä oon sentäs hemmetti kuleksinu noissa raamatun ja pyhän kirjan maisemissa ase kourassa. Kristuksen Legioona, amen.

mikki

#102 Re: näin se on

2013-03-06 14:47:23

#91: Jeesus on herra -

Yhdyn sanoihisi täydellä sydämellä.

Ihminen

#20156 Re:

2013-09-07 21:57:54

#91: Jeesus on herra -

Suosittelen sinulle hoitoon menemistä. Pääkopassas on todellakin jotain vialla. :D