Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

järkyttynyt

#3059 Hullut

26.03.2013 17:22

Voi s**tanan hullut... Mikä teitä kristittyjä vaivaa? Jumalaa en vastusta enkä pilkkaa, mutta te. Kun lukee näitä hurmoksessa kirjoitettuja kommenttejanne, niin alkaa vähän pelottamaan, että joku itsemurhapommittaja tai kouluammuskelija löytyy joukostanne. Suomen avioliittolailla ei ole mitän tekemistä Raamatun kanssa. Kyllä. Suomen laki on alunperin perustettu raamattuun ja meillä on tälläinen käsite kuin kansanuskonto, eli olemme kristitty maa, mutta en silti näe mitään ongelmaa siinä, että homoseksuaalejen annetaan allekirjoittaa laillinen sopimus. Kirkon ei tarvi vihkiä ketään avioliittoon, mutta Suomen lain silmissä JOKAISEN ihmisen on OLTAVA TASAVERTAINEN. Minun mielestäni tässä ihmiset pelkojensa tähden syrjivät ihmisiä. Olette "rasisteja". Minä en pidä jalkapallosta. En ymmärrä koko pointtia, mutta pelatkoon ne jotka haluavat. En anna sen häiritä minua. Enkä todellakaan yritä kieltää jalkapalloa lailla.

Vastaukset

Vielä järkyttyneempi

#3064 Re: Hullut

2013-03-26 17:31:05

#3059: järkyttynyt - Hullut

Mitä v****a te homot sönkkäätte tekaistune "tutkimuksinenne" palstalla, joka liittyy avioliiton puolustamiseen miehen ja naisen välisenä. Adressi on täysin asiallinen, mutta täällä ei melskaa kuin yksi tai kaksi mielisairasta homoa eri nimimerkein. Olet rasisti kun et ymmärrä ihmisten oikeutta suojella miehen ja naisen välistä liittoa kaiken maailman pervoilta. Mitä jalkapallo tähän kuuluu ja sitä paitsi jos haluat, saat toki vastustaa sitä.

 

mene saunaan

#3080 Re: Hullut

2013-03-26 17:52:57

#3059: järkyttynyt - Hullut

Jos sun EI Ole pakko koko ajan härkkiä asiallista keskustelua niin olisi ihan kohteliallista. Sun jutut tiedetään, joten mene noiden juttus kanssa vaikka saunaan ja kylve loppuilta. Varmasti helpottaa. Voidaanko tehdä näin tai homma etenee suomi 24 kautta.

Heikki

#3084 Re: Hullut

2013-03-26 17:57:23

#3059: järkyttynyt - Hullut 

 

>> mutta Suomen lain silmissä JOKAISEN ihmisen on OLTAVA TASAVERTAINEN. Minun mielestäni tässä ihmiset pelkojensa tähden syrjivät ihmisiä. Olette "rasisteja". Minä en pidä jalkapallosta. En ymmärrä koko pointtia, mutta pelatkoon ne jotka haluavat. En anna sen häiritä minua. Enkä todellakaan yritä kieltää jalkapalloa lailla<< Homoilla on täysin tasavertaiset oikeudet avoitua kuin muillakin kansalaisilla. Avioliittoon aikoville annetut rajoiteet koskevat aivan tasapuolisesti kaikkia kansalaisia, niin homoja, heteroita, pedofiilejä, moniavioisuuteen taipuvia ja eläimiin sekaantujia. Samat ehdot on annettu kaikille: avioliitto voidaan solmia kahden eri sukupuolta olevan, täysi-ikäisen kansalaisen kesken. Ehdot avioitumiselle ovat aivan samat ja tasa-arvoiset kaikille kansalaisille. Avioliitolle on toki annettu joitakin rajoitteita jottei avioliitosta voisi tulla perverssiä irvikuvaa. Aivan samalla tavalla esimerkiksi ajokorttia anovilta vaaditaan riittävää näkökykyä ja terveyden tilaa. Yhtä absurdia olisi vaatia tasa-arvoon vedoten, sokeille ajokorttia, murtovarkaalle vartijan papereita tai pikkuvauvalle oikeutta toimia lääkärinä. Jos lain vaatimat edellytykset puuttuvat, niin ei avioliittoonkaan voi mennä ilman toista sukupuolta olevaa puolisoa. Homot voivat yhtä hyvin alkaa vaatimaan, että pelkkää nakkia pitää ruveta tasa-arvon nimissä kutsumaan nakkisämpyläksi.

Vieras

#3098 Re: Hullut

2013-03-26 18:14:58

#3059: järkyttynyt - Hullut

Tottakai kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ei siitä ole kysymys. Kysymys on niistä homojen teoista, joita he tekevät. Homot ihmisinä ovat yhtä hyvin tasa-arvoisia, kuin muutkin. Eri asia on heidän tekonsa. Pitääkö sellaiset teot hyväksyä lailla, tasa-arvon nimissä? Pitäsikö sitten pedofilienkin teot hyväksyä ja laillistaa?