Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Teräsmummo

#6721 Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

06.04.2013 05:45

jaksamme vain kertoa eteenpäin. Haastetaan ihmisiä osallistumaan ensin tähän, sitten tulee jatkoa.Ei kun allekirjoituksia lisää. Allekirjoita ja levitä tietoa. Jos jollakin ei ole tietokonetta, voit vahvistaa hänen allekirjoituksensa hänelle omasta sähköpostistasi, olen kysynyt tämän viralliselta sivustonpitäjältä, siis adressit.comista. Tietenkin rehellisyys ennen kaikkea. Vilpillä ei päästä mihinkään. Vaikka vastapuoli olisi miten agressiivinen, ei siihen kannata lähteä mukaan. Eikä Raamatulla hutkiminen auta yhtään, vaikka olen itse hyvin Raamattuun, Jumalaan ja Jeesukseen uskova ihminen. Rukoile ja tee työtä=levitä sanaa ja auta muitakin!
Aikanaan minuakin, ennen uskoontuloa, hutkittiin Raamatulla. Miten kävi? Se vei vain kauemmaksi uskosta ja vastarinta koveni. Eikö kannattaisi ennemmin puhua Jumalalle näistä lähimmaisistä (=rukoilla) kuin Jumalasta niille, jotka eivät vielä tunne häntä? Se on Jumalan teko kun joku kääntyy uskomaan Jeesukseen. Ei siihen nuijaa eikä Raamattua tarvita hutkimaan. Raamattu sen sitten kyllä kertoo aikanaan. Ja Pyhä Henki!

Vastaukset


Vieras

#6722 Re: Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

2013-04-06 05:51:02

#6721: Teräsmummo - Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

Niin, ja joku löytää uskon ihan itsekseen lukiessaan Raamattua, joku vaikka vaikeuksien kautta, joku taipuu ihan JUmalan hyvyyden tähden. Useimmiten henkilö, joka vastustaa kovimmin uskon asioita, on jo aika lähellä Jeesusta, koska ne asiat jo puhuttelevat häntä. Siis Jumala on jo aloittanut hänessä työnsä. Mikä on siis ihmisen osuus uskoontulossa, oli joku aikanaan kysynyt eräältä evankelistalta. Vastaus oli: VASTAANHAGOITTELEMINEN.  Kyllä se tämäkin kansa vielä nöyrtyy ja kääntyy.

Jeesuksen oma (Jeesuksen opetuslapsi, Pyhän Hengen ohjauksessa)

#6805 Teräsmummolle

2013-04-06 10:29:53

#6721: Teräsmummo - Kyllä tämäkin adressi vaikuttaa, kun ....

Olet ihan oikeassa! Rukous voi paljon! Ketään ei voi pakottaa uskomaan, jos ihminen itse ei sitä halua.  Itse rukoilen joka päivä mm Suomen ja Israelin puolesta ja nyt myös tämän asian puolesta.  Olen yrittänyt heitellä pieniä siemeniä, jos niistä kasvaisi jotain hedelmiäkin.  Siinä sivussa olen antanut vinkkejä niistä asioista, mitä olen Herran läsnäolossa käynyt läpi viime vuosina - siitä ajasta, missä eletään - jos siitä olisi jotain hyötyä teillekin, jotka uskotte.  Olen nyt kirjoittanut kaiken, mitä olen halunnut ja siirryn rukoilemaan.  Siunausta Sinulle ja kaikille muillekin uskonsisarille ja -veljille!