Vaadimme vuonna 2007 väärinperustein huostaanotetun, Joona Markus Mikael Leppäniemen palauttamista k

Kommentoitu viesti

anu
Vieras

#71 lastensuojelu

28.02.2011 23:27

aaan kävi minullekin:väärin perustein vietiin kotoa.ensimmäinen perhe oli kauhea:olin ns.kodinhoitaja,halkojen hakkaaja,saunaveden hilaaja kaivosta:vanhanaikaisesti!lämmitin saunan,tein ruokaa,siivosin 120m"suuruisen omakotitalon,ruokin koiran ja ulkoilutin välillä.pyykkiäni ei huolittu pesukoneeseen,joten jouduin käsin pesemään sukista farmareihin!ruokaa en saanut yleensä lainkaan,joten koulussa piti syödä ähkyyn,kun tiesi ettei muuta ruokaa tule kuin seuraavassa kouluruokailussa.ja minua pilkattiin perheessä:"olet persreiätön pennunläkärä,yhteiskunnan loinen,eikä kukaan sinusts välitä.kärsin siellä 3,5v,kunnes koulussa tapaani tyttö kertoi asioistani äidilleen ja hän kértoi puolisoineen asioista sos.virastolle(olivat sair.työntekijöitä)lopulta pääsin pois.lisäksi sos.työntekijä,vanhapiika,sanoi minulle että olet kauhea lapsi,eikä sinua huoli kukaan!minua myös käytettiin seksuaalisesti hyväk,olin silloi 10v.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#72 Re: lastensuojelu

2011-02-28 23:35:06

#71: anu - lastensuojelu 

 pitäkää ihmiset lapsista huolta,vaikkei edes olisi teidän omianne!terv.lapsia rakastava,mutta minulla ole yhtään lasta,ikävä kyllä,