Paraisten lukio säilytettävä

Kommentoitu viesti


Vieras

#1

01.06.2013 08:55

On se kumma kun RKP suosioprosentteja täytyy kaikilla keinoilla lisätä.. 90% lukion kuluista menee valtion piikkiin..

Vastaukset


Vieras

#16

2013-06-02 07:10:29

Missä se tasa-arvokeskustelu nyt on suomenkielisten ja ruotsikielisten kesken? Paraisten suomenkielinen lukio (niinkin ruotsinkielinenkin) on pärjännyt hyvin lukiovertailuissa sijoitus 40!, kertoo siitä kuinka hyviä opettajia lukiossa on. Kaarina ja muut Turkulaiset lukiot löytyvät listasta paljon huonommilta sijoilta.  Miettikää kaupungin päättäjät mitä olette tekemässä, säästökohteita  löytyy kyllä muualatakin!

 


Vieras

#106 Ultima Thule Rules Yo!

2013-08-27 20:17:50

#1: -

Kaikki mitä meille Suomen historiasta opetetaan on valhetta. Suomalaiset eivät tippuneet puusta 1200-luvulla kun Lalli väitetysti tappoi piispa Henrikin jäällä.

Kvarkit ovat atomin pienimpiä nimettyjä aineosia. Puolittuminen jatkuu jatkumistaan. Aina siihen asti, että mitään ei pitäisi olla olemassa. Teoriassa.

Minä olen joutunut oppimaan käytännön kautta. Olen Suomalainen.

Olen kolmannenluokan kansalainen omassa kotimaassani. Olen olemassa, kieroutuneessa ympäristössä.

Apukeinona akuuttiin hätään olen löytänyt hypnoosin ja viisi tusinaa muuta keinoa, jotka eivät auttaneet minua näkemään vallitsevan tilanteen vakavuuttta missään määrin.

Kainuun Kuninkaat hallitsivat ajanjaksolla, josta suomenruotsalaiset eivät halua meidän tietävän mitään. Suurin osa  ei tiedä asiasta yhtään mitään. Minä tiedän. Olen kaivanut tietoni läpi valheellisin opetusjärjestelmän läpi.

Minulle oli kerrottu, että puhun pirun kieltä. Oppien mukaan olen luonteeltani laiska, epäsovelias, kykenemätön, pakana, hidas ja alemmassa ihmisorjakaupassa kasvanut koeputkieläin.

Folke ei halua meidän tietävän Jatulintarhoista, hautaröykkiöistä, hiidenkirnuista, pirunpelloista, paasista, linnavuorista, kuppikivistä jne, ja vielä vähemmän näiden olemassaolon syistä.

Suomenruotsalaiset eivät halua, että tiedämme pirun tarkoittavan Jumalaa. He eivät halua meidän tietävän kirkkojen välimatkaa toisistaan. Yleisin matka kirkolta toiselle on 33.3km. Kaava toistaa itseään myös Paraisilla, jossa museoviraston mukaan on maailman laajin jatulintarha-esiintymä. Tarhoja esiintyy kaikkialla maailmassa. Kukaan ei tiedä mitä ne ovat.

Tarkoitusperää on koetettu selittää ilman minkäänlaista tulosta. Folken ja muiden puupäiden mukaan kyse on hauskasta seurapelistä ja Suomalaisten mukaan sisään astutaan kysymyksistä suurin mukana ja ulos tullaan viisaampana.

Me tiedämme, että viikingit löysivät Pohjois-Amerikan 500 vuotta ennen Kolumbusta. Se nimettiin Vinlandiksi.

Lista on loputon..

 

Historia on valhe, josta olemme sopineet. - Napoleon