Paraisten lukio säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Paraisten lukio säilytettävä.

helvi munakari

04.07.2013 17:56

on.säilytettävä.tottakait

#102 Re: Re: Re: En todellakaan allekirjoita

05.07.2013 01:25

#97: - Re: Re: En todellakaan allekirjoita

tommonen isän maan petturi pannan kengän kuva persiissä homppelihurrien maahan kun me tehdään yksi kielinen maa

#103 Pikkukunnan päättäjien ongelmat

10.07.2013 06:57

Tässä kokeeneen kuntapäättäjän näkökulmia pienten kunten talousongelmien taustoista. Listatut asiat lienevät syynä Paraisillakin, mutta täällä myös kielipoliittiset riidat varmasti jossain roolissa.

09.08.2013 23:15

Hienoa! Olen käynyt ruotsinkielisen lukion Paraisilla ja siitä se vähäinenkin sivistys aikoinaan saatiin. Muutan paikkakunnalta ellei suomenkielinen lukio saa jatkaa meillä!

14.08.2013 08:59

Paraisten kaupungin kielijakauma muuttui enemmistöltään ruotsinkieliseksi,kun saaristokunnat yhdistettiin Paraisiin ja nimi muutettiin Länsi-Turunmaan kaupungiksi. Kuntaliitosta edeltävän Paraisten kaupungin kielijakauma oli vain hivenen ruotsinkielinen enemmistöltään.
Paraisten ruotsinielisen lukion oppilasmäärä on ollut suomenkielistä suurempi jo kauan ja on sitä edelleen, koska Nauvon/Korppoon/Houtskarin lukiolaiset pääasiassa opiskelevat siellä. Saariston bussista riippuvien lukiolaisten on mahdoton opiskella Turussa kotoaan käsin aamun ensimmäinen bussi on Turussa klo 8:30.

Vieras

#106 Ultima Thule Rules Yo!

27.08.2013 20:17

#1: -

Kaikki mitä meille Suomen historiasta opetetaan on valhetta. Suomalaiset eivät tippuneet puusta 1200-luvulla kun Lalli väitetysti tappoi piispa Henrikin jäällä.

Kvarkit ovat atomin pienimpiä nimettyjä aineosia. Puolittuminen jatkuu jatkumistaan. Aina siihen asti, että mitään ei pitäisi olla olemassa. Teoriassa.

Minä olen joutunut oppimaan käytännön kautta. Olen Suomalainen.

Olen kolmannenluokan kansalainen omassa kotimaassani. Olen olemassa, kieroutuneessa ympäristössä.

Apukeinona akuuttiin hätään olen löytänyt hypnoosin ja viisi tusinaa muuta keinoa, jotka eivät auttaneet minua näkemään vallitsevan tilanteen vakavuuttta missään määrin.

Kainuun Kuninkaat hallitsivat ajanjaksolla, josta suomenruotsalaiset eivät halua meidän tietävän mitään. Suurin osa  ei tiedä asiasta yhtään mitään. Minä tiedän. Olen kaivanut tietoni läpi valheellisin opetusjärjestelmän läpi.

Minulle oli kerrottu, että puhun pirun kieltä. Oppien mukaan olen luonteeltani laiska, epäsovelias, kykenemätön, pakana, hidas ja alemmassa ihmisorjakaupassa kasvanut koeputkieläin.

Folke ei halua meidän tietävän Jatulintarhoista, hautaröykkiöistä, hiidenkirnuista, pirunpelloista, paasista, linnavuorista, kuppikivistä jne, ja vielä vähemmän näiden olemassaolon syistä.

Suomenruotsalaiset eivät halua, että tiedämme pirun tarkoittavan Jumalaa. He eivät halua meidän tietävän kirkkojen välimatkaa toisistaan. Yleisin matka kirkolta toiselle on 33.3km. Kaava toistaa itseään myös Paraisilla, jossa museoviraston mukaan on maailman laajin jatulintarha-esiintymä. Tarhoja esiintyy kaikkialla maailmassa. Kukaan ei tiedä mitä ne ovat.

Tarkoitusperää on koetettu selittää ilman minkäänlaista tulosta. Folken ja muiden puupäiden mukaan kyse on hauskasta seurapelistä ja Suomalaisten mukaan sisään astutaan kysymyksistä suurin mukana ja ulos tullaan viisaampana.

Me tiedämme, että viikingit löysivät Pohjois-Amerikan 500 vuotta ennen Kolumbusta. Se nimettiin Vinlandiksi.

Lista on loputon..

Historia on valhe, josta olemme sopineet. - Napoleon

Vieras

#107 Re: Ultima Thule Rules Yo!

28.08.2013 11:57

#106: - Ultima Thule Rules Yo!

Mitäköhän olet poltellut?