Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

kyllästynyt

#3099 Re:

16.07.2013 08:06

#3097: ErkkiMerkki123 -

Aloittajan ei tarvitsisi huomioida muuta kuin lisätä järkyttävät kansalaiskiihoituksen omaiset puheet listan perään syyksi miksi Päivi tulisi erottaa/Päivin tulisi erota! Äärimmäisen loukkaavia puheita kansalaisille, jotka eivät ole kristittyjä! Eikä poliisien esimies voi kehoittaa kansalaisia olemaan noudattamatta lakia! Tai verrata aborttia teurastukseen, tai homoseksuaalisuutta parannettavaksi kipuiluksi! Päivihän on aivan ääriuskovainen, jos olisi muslimi, olisi varmaan toki vaarallisempi mitä nyt kristittynä.

 

Miksi vetoat tässä Heidiin ja Paavoon? Heille löytynee omat adressinsa, tällä missä olet paasaamassa ei ole mitään tekemistä näiden kahden henkilön kanssa, vaan täällä keskustellaan Päivistä. Toki vertauskuvia voi käyttää, mutta kannattaa varmistaa että ne ovat hyviä, koska Heidin ja Paavon tapaukset eivät ole verrattavissa tähän KAIKKEEN mitä Päivi on KOKONAISUUDESSAAN tehnyt ja sanonut. Mun ero kirkosta ei liity Päiviin mitenkään, mutta mun paluu riippuu, jos Päivi edustaa "lämpiiä ja suvaitsevaisia" kristittyjä- mua etoo.

 

Sun mielestä Suomen laissa ei ole lakia jossa kristityn tulisi valita lain ja raamatun välillä? Etkö oikeasti itsekään ole kuullut Päivin "kohu-puhetta" kokonaisuudessaan (koska muuten kommenttisi kokeilee vain halolla huurrejäähän ihmisiä kotka on lukenut vain iltalehtiä)? Nimenomaisestihan tässä on se pointti, että Suomessa abortti on laillista tiettyyn pisteeseen asti (12vko) mutta Päivin mielestä kristitty terveydenhoitaja/lääkäri voisi päättää jo alkuvaiheessa (vaikka 3vko) että mitään aborttia ei tehdä ollenkaan- oli raskaana oleva nainen sitten lapsi tai raiskauksen uhri.

 

LOPETA HURSKASTELU.

Vastaukset

ErkkiMerkki123

#3100 Re: Re:

2013-07-16 08:13:57

#3099: kyllästynyt - Re:

Niin, mikä ongelma tuossa on, jos lääkärillä on oikeus omaantuntoon? Eihän muslimilääkärikään voi tehdä kaikkia toimenpiteitä oman vakaumuksensa vuoksi.

 

Miksi ei saisi ottaa esimerkeiksi Heidiä ja Paavoa? Entä Paavon tausta ja arvomaailma? Mellakat, huliganismi jne.? Yhdistettynä vaaralliseen kommenttiin "hyväksyn kansalaistottelemattomuuden"?