Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#17914 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

27.07.2013 17:05

#17902: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

" Paavali nimenomaan kertoo, ettei tavannut muita Jeesuksen nimittämiä apostoleja, ennenkuin muutaman vuoden kuluttua kutsumisestaan."

Paavalin monet olettavat tavanneen Jeesuksen nimittämiä apostoleja, mutta tätä asiaa tekstejä ihan oikeasti ja kriittisesti tutkineet suuresti epäilevät. Paavali ei missään viittaa maan päällä eläneeseen Jeesus Nasaretilaiseen ja hänen opetukseensa, mikä on kovin kummallinen asia, jos hän olisi tuon henkilön asettamia apostoleja tavannut.

Vastaukset


Vieras

#17930 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

2013-07-27 19:08:45

#17914: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

 

Mutta jos taas lukee Raamattua,  kysymys ei tule edes mieleen,  koska Paavali on in Christ Jesus, Jeesuksessa Kristuksessa niin  kiinni,  ettei missään.  Muttei lihan mukaan = inhimillisesti.




Apt:17:26   Ja hän on tehnyt koko koko ihmissuvun yhdestä ainoasta..
...                että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää
.                  hänet,  joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
.                  sillä hänessä me elämme
.                  ja liikumme
.                  ja olemme,

 

Ja Fil:4-13   Kaikki minä voin hänessä,   joka minua vahvistaa

Joh  7:29     Minä tunnen hänet  (  J:lan)    
9 :37    Olen  hänet nähnyt  ( Jlan Pojan)




Sinä,  minä,  hän,
me,  te,  he,
nämä,  nuo ,  ne,

kaikki saamme hänet kerran nähdä:



Ilm   1:7      kaikki silmät saavat nähdä hänet






Vieras

#17952 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

2013-07-28 07:29:04

#17914: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

 

Näiden tutkijoiden lähtökohta on ehdottoman jumalankielteinen,  tulokset ovat samansuuntaiset.