Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#1676

05.10.2013 21:03

Maahan muutto täytyisi olla maksullista. Maksu olisi 250.000e + elettävä itsekustanteisesti ensimmäiset viisi vuotta nuhteettomasti ja opiskellen Suomenkieltä, sen jälkeen voisi anoa puoli kansalaisuutta. Vasta viidetoistavuoden jälkeen voisi anoa täyskansalaisuutta, jos ei ole aiheuttanut ikävyyksiä. Eli 20 vuotta olisi velvollinen poistumaan maasta, jos ei maassa maan tavalla ja Suomalaisten tavalla nuhteettomasti elämä onnistu.

Vastaukset


Vieras

#1677 Re:

2013-10-05 21:28:21

#1676: -

Kuinkahan iso osa suomalaisista on elännyt 20 vuotta täysin nuhteettomasti? Ihan aikuisena siis? Varsinkin "perussuomalaisten" joukossa taitaapi olla vähemmistössä sellaiset. Kun eduskuntaryhmästäkin puolella on rikosrekisteriä. Eli voitte kysellä itseltänne, että mikä tässä tapauksessa on se "maan tapa"?

Maanpakolainen

#1705 Re: Maanpakolainen

2013-10-12 16:58:02

#1676: -  

 Kun arvostelin vasemmistofeministien toimintaa, he kostivat tekemällä minulle ja yritykselleni 12 laitonta veropäätöstä, joilla varastivat 7 miljoonan varallisuuden.  Vainoa jatkettiin aiheuttamalla toistuvia perättömiä maksuhäiriömerkintöjä. Muutin maanpakoon ulkomaille viimeisillä roposillani, sillä minulle ei suotu edes asuntoa Suomesta ja lapseni otettiin laittomasti huostaan  demaritanttojen yksityiseen lastenkotiin, mihin kaupunki maksoi lapsista 500€/vrk/nenä. Rikollista bisnestä lapsien hyvinvoinnin kustannuksella.

 Kun sain luvan asettua tuttavan loma-asunnolle Viroon, en saanut elämislupaa, ennenkuin olin todistanut, että pystyn elättämään itseni ja rahoittamaan elämäni, eli piti antaa virallinen selvitys tuloista ja varoista. Onneksi olin juuri päässyt eläkkeelle, mikä pelasti minut.

 Suomeen sensijaan kerätään kaikkialta maailmasta kulttuuriimme sopeutumattomat ja jopa rikolliset henkilot, jotka toimivat yhteiskuntamme vastaisesti. En ole tavannut täällä yhtään ainoaa mustaiihoista maahanmuuttajaa.

Suomella olisi aihetta otta mallia Virosta tässä mamuasiassa.  Virallisia pakolaisia tänne ei oteta yhtään henkilöä eikä makseta kehitysapua.

Tiettävästi täällä on yksi USAsta muuttanut huippu-urheilija, joka pelaa Viron maajoukkueessa. Elätettäviä ulkomaalaisia ei ole yhtään. Tuttu thaisyntyinen kaverini  aviovaimo, joka on Suomen kansalainen ei päässyt satamaa pitemmälle, vaan käännytettiin poliisin ja tullin toimesta seuraavalla laivalla takaisin Helsinkiin.

Viron periaate on, että ennen ei anneta apua muille ennekuin maan omien kansalaisten asiat on hoidettu kuntoon.

Miksei Suomessa noudateta samaa periaatetta? Siksi , että Suomi on mailman vellihousuisin ämmävaltio eli akkavalta. maailmalla irvaillankin:" Ai sä olet sieltä lesbolandista - onks siel miehiä lainkaan"!

Minä vastaan, että on, mutta niillä ei ole enää "munaa", vaan ne on ämmävallan nujertamia!