Kaarina-lisä pidettävä ennallaan!

Kommentoitu viesti

Nipottaja

#9 Faktat kuntoon

10.10.2013 13:48

Kuntalisä on tärkeä asia, mutta jotta ei mene puurot ja vellit kokonaan sekaisin niin golf-kenttää ei kannata tähän sekoittaa. Jos (toivottavasti kun) kenttä Kaarinaan valmistuu, tehdään se yksityisten sijoittajien rahoilla eikä kaupungin. Eli kenttä ei ole lapsiperheiltä pois, vaan jopa päinvastoin tuodessaan matkailijoita ja sitä kautta tuloja Kaarinaan.

Vastaukset

Sama vanha

#10 Re: Faktat kuntoon

2013-10-10 14:04:46

#9: Nipottaja - Faktat kuntoon

Selvä homma ja pahoittelut, olin ymmärtänyt väärin.

kotiäiti 2012

#19 Re: Faktat kuntoon

2013-10-11 12:58:59

#9: Nipottaja - Faktat kuntoon

Niinhän se piti Kaarinan jäähallikin pysyä yksityisrahoituksessa, mutta melko pian valmistumisen jälkeen oltiin kaupungilta haluamassa rahoitukseen apua. Minä tiesin että näin käy jo silloin kun jäähallia tehtiin. Sama koskee tätä golfhanketta. Kaupunki tulee tavalla tai toisella siihen rahaa laittamaan. Golf on harvojen laji ja sydämestäni toivon, että hienoja maita ei Golf- kentiksi ikinä muuteta! Lasten leikkipuisto on uhattu täältä Kaarinan Sorroskin lopettaa, näin ne päättäjät lapsiperheitä arvostaa. Toivon että joskus saadaan tähänkin iso muutos ja löydetään järkeviä ratkaisuja, ilman että aina heikkoimmat kärsii eniten. Itse menen koko perheen kanssa mielenilmaukseen Kaarina-lisän puolesta ja niin tekee toivottavasti moni muukin! Joukkovoima käyttöön!!! :)