Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

Rikollinenko

#1700 Re:

12.10.2013 16:19

#1663: -  

 Kun vakavan sairastumiseni jälkeen sairaalan sosiaalihoitaja varasi minulle ajan sossuun, niin en saanut sieltä edes sairaala- ja lääkekuluihini puuttuvaa 20€ määrää.

 Ihmettelin sossutoimistossa, kun  sossu oli antanut naapurin  nuorelle terveelle mamuparille ( 2 lasta) täysin ilmaisen asunnon ja kaikkien laskujen maksun lisäksi joka kuukausi käyttörahaa 1624€/kk verottomana. Tämän kerrottuani sossutantta suuttui ja tarttui puhelimeen ja sanoi soittavansa poliisin pidättämään minut ja hän henkilökohtaisesti huolehtisi siitä, että joudun 2 vuodeksi vankilaan vihapuheesta.

Mamu itse ihmetteli saamiaan tuloja, sillä Afrikassa hänellä ei ollut koskaan edes pankkitiliä. Minulle hän näytti tiliotteensa, ja tositteensa, kuinka hänelle maksettiin. Minut siis haluttiin vankilaan totuudesta.  Onneksi tuttavani vei minut ulkomaille maanpakoon ja piilotti sinne. Meitä on jo 1,3 miljoonaa suomalaista maanpakolaista.

Ämmävalta on vienyt maamme jo niin alas, että totuuskin on rikollista ja nämä virkaämmät saavat valehdella ja tehdä rikoksia joutumatta edes tutkintaan.

Kun olen kertonut julkisesti kohtelustani, on minut yritetty tappaa julkisessa terveydenhoidossa jo 3 kertaa näitten vasemmistofeministien toimesta. Poliisi eikä kukaan muukaan suostu tutkimaan murhayrityksiä, vaikka henkeni pelastaneet mieslääkärit ovat todistaneet tapaukset.

Suomessa on siis totuuden sanojan murhakin ja todistajien uhkailu sallittu, kun tekijä on mamuja hyyssäävä vasemmistofeministi.

Suomen poliisi onkin nykyisin suurin järjestäytyneen  rikollisuuden jengi, sillä se suojele feministisiä virkatyranneja ja heidän tekemisiään. Yhtään virkarikollisakkaa ei ole tuomittu rikoksistaan. H Hautalakin selvisi pelkällä erolla virastaan.

Vastaukset


Vieras

#1701 Re: Re:

2013-10-12 16:24:06

#1700: Rikollinenko - Re:

No, tämä pitäisi olla helppo todistaa.

KÄYRÄTORVI

#1718 Re: Re:

2013-10-12 19:49:44

#1700: Rikollinenko - Re:

On syytä mennä uudestaan lääkäriin. Vai tappaako lääkäri sinut vai huumaako tiesottomaksi.