Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

Sakarias Lehtomäki
Adressin tekijä

#13

09.03.2008 15:21

Aleksin kommentti osoittaa selvästi tapahtuman järjestäjien piittaamattomuuden. On helppo kiinnittää huomionsa vain siihen osaan nuorista, jolla näyttää olevan tosi mukavaa ja leppoisaa ja unohtaa sitten se hiljainen osa, jolle Assemblyyn osallistuminen on suorastaan sosiaalinen hätähuuto. Nämä nuoret ovat usein koulukiusattuja, heillä ei ole sosiaalista elämää Internetin tarjontaa lukuunottamatta, ja tällaiseen tapahtumaan saapumalla he epätoivoisesti yrittävät löytää jonkinlaisen sosiaalisen viitekehyksen, joka hyväksyisi heidät.

Kuten Sami Pekkarinen ylempänä totesikin, tällaiset nuoret ovat hyvin herkkiä vaikutteille. Nuorille, jotka osallistuvat Assemblyyn, tarjotaan sosiaaliseksi viitekehykseksi sitten sitä pahinta mahdollista vaihtoehtoa, eli "IT-elämäntapaa", joka sitoo nuoret vain entistä tiukemmin Internetin ja ylikansallisten yhtiöiden kulutusmallien pauloihin.

Vastaukset

Vieras

#216 Re:

2010-08-06 18:19:47

#13: Sakarias Lehtomäki -

oot nolo jätkä. tätä ei tästä asiallisemmaks saa, ite en kuitenkaa assyille menis. Ei periaattees kaverien juttuihin perustuen mitään eroo johonki festareille, paits et assyil ei käytetä huumeit...

joo

#336 Re: Turha Adressi

2013-02-07 22:07:42

#13: Sakarias Lehtomäki -

Itse olen nyt käynyt kaksi kertaa assemblyillä. Siellä kenenkään ei ole pakko syödä roskaruokaa tai juoda energia juomia. Ja tapahtuma järjestetään siksi että kaikki nämä ihmiset jotka pelaavat tietokoneilla, kokoontuisivat yhteen. +Jos aletaan puhumaan tästä "IT-elämän tavasta. Jos nuori pääsee niin sanotulle ammattitasolle tietokoneen pelaamisessa hän voi tienata enemmän rahaa kuin normaal työssä käyvä ihminen. Älä siis hauku tätä elämän tapaa josta et tiedä mitään. Itse sain assemblyillä enemmän kavereita kuin vihamiehiä. En ymmärrä miksi sun tapaset "kukkahattutädit" haluavat nuorilta kaiken huvin pois. Ei ole meidän ongelmamme jos joskus 80-90 luvulla ei ollut tietokoneita. Siirry hyvä mies nykyaikaan ja unohda tälläiset.

Hei nyt aivot käteen

#347 Re: Siis ei ei ei ei

2013-03-25 20:42:25

#13: Sakarias Lehtomäki -

Olen itse ollut assebmlyillä monia kertoja ja väitätkö siellä olevia viattomia pikkupoikia koulukiusatuiksi, hei cmoon. Jos pijat tykkää pelata niin antaa niiden pelata, vanhemmat päättävät omien lastensa pelaamisista. ja jos näet jossain alaikäisiä pikkupoikia kaljat kädessä ta muna anuksessa nii otat kädestä kiinni ja soitat poliisin siitä poijjat saisivat ainakin sellaiset traumat että tietäisivät pysyä pois 40v pedareista ja alkoholista, mutta tämä adressi on väärin niitä kohtaan jotka oikeasti käyvät assemblyillä esim kaveriporukan kanssa jä niitä kohtaan ketkä käyttäytyvät siellä asiallisesti.

Esa

#372 Re:

2013-11-25 12:25:44

#13: Sakarias Lehtomäki -

Ahihihi. Eli siis Assembly on kiellettävä koska sinne tulee koulukiusattuja nuoria jotka yrittävät löytää edes jonkinlaisen sosiaalisen verkoston koulujen ulkopuolelta, jossa heitä arvostetaan ihmisinä? :D Mietitkö Sakari nyt ihan loppuun saakka tuota(kaan) lausetta? Kieltämällä tämän, joillekkin ainoan sosiaalisen verkoston, ajaisit heidät entistä pahempaan umpikujaan...

Mikä olisi Sakarin vaihtoehto löytää nämä syrjäytyneet nuoret?

Satanator666

#412 Re: Olet todella naurettava pelle.

2013-11-27 17:22:47

#13: Sakarias Lehtomäki -

Sä oot oikeesti todella kujalla :DD ei sulle voi ku enää nauraa.

Tu1derru

#459 Re:

2016-12-25 02:19:09

#13: Sakarias Lehtomäki -  

 No ite pelaan aktiivisesti ja aion osallistua winter assembly 2017. Pelaan myös lentopallo suomen top 10 joukkuessa. seurustelen koulu kauneimman tytön kanssa. sanoisin että minulla on hyvä sosiaali elämä vaikka pelaan eikä oo hirveesti koulussa kiusattu. ymmärsit varmaa pointin