Suomiehen koulun lakkautukselle EI!

Kommentoitu viesti

Vierailijakaivaimikä

#21 Yrittäkää ymmärtää

07.01.2014 14:15

Kuulkaas kun hei ihmiset.... Olette harvinaisen selväksi tehneet, että koulu on tärkeä.. Mutta elämä on
Täynnä vastoinkäymisiä, ja on naurettavaa verrata Aleksis Kiven päivän, ja pienen koulun käyttämää rahaa.. Kun sitä
Kiven-päivää juhlii koko suomi! Sitäpaitsi, rakennus pysyy.. Ellei sitä sitten pureta.. : ) on kuitenkin hyvä säästää rahaa, koska
Pikkukoulunkin ylläpitoon menee rahaa.. Ja raha on nykymaailman valtti. Joistain aiemmista kommenteista päättelen, että koulussa on
esiintynyt kiusaamista. Se ei ole hyvä.. Itse olin n. 20 v sitten kiusattu, pienessä koulussa enkä päässyt pois, koska siihen aikaan
ei ollut mahdollisuutta. En kuitenkaan tunne tätä koulua, löysin palstan sattumalta. Kirjoituksen mukaan koulussa on hyvä yhteishenki, mikä
on varmasti totta. Mutta se, mihin sävyyn tämä hieman raukkamainen 6-luokkalainen vastaa muilla, kielii sitä että sinä Reetta, ja myös sinä Teemu, olette säälittäviä P- nuolijoita. Ja yritätte päteä turhaan. Ketään ei ulinanne kiinnosta!

Vastaukset

Reetta

#24 Re: Yrittäkää ymmärtää

2014-01-09 20:31:19

#21: Vierailijakaivaimikä - Yrittäkää ymmärtää

Oli sangen huvittavaa lukea tälläistä kommenttia, sillä kun kerran olet niin fiksu, niin millä oikeudella haukut ihmisiä nimettomänä netissä? Onko tämä fiksua toimintaa? Tuntematta asian taustoja, et voi sanoa että kiusaamista on esiintynyt, sen voi vaikka varmistaa jokainen täällä koulussa niinä vuosina opiskellut, paitsi itse "kiusattu". Ja sitten olen säälittävä p-nuolija (kivaa kielenkäyttöä Sinullakin!), kun puolustan omaa kouluani, omilla mielipiteilläni sekä periaatteillani, joka juurikin kielii siitä, että en yritä nuolla kenekään hanuria? Tämä selvä, vaikka 280 henkilö kiinnostaa tämä "ulina!"

Teemu Suolaniemi

#29 Re: Yrittäkää ymmärtää

2014-01-10 21:47:55

#21: Vierailijakaivaimikä - Yrittäkää ymmärtää

Ja taas kiva anon. kirjoitella... Voi surku. 20v sitten kiusattu arvostelee 6. luokkalaista. Haloo!!! Mulla edelleen halua keskustella aiheesta ja vielä omalla nimellä. Ihan sääliksi käy... Varsinkin kun tuo 6- luokkalainen lähtee yläasteelle ja puolustaa pienempiä sisaruksia... Hanki vaikka elämä??