Suomiehen koulun lakkautukselle EI!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomiehen koulun lakkautukselle EI!.

heipöö

#26 Re: Re: Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

09.01.2014 21:17

#23: Reetta - Re: Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

Totta puhuen, Reetta käyttäytyy sinua kypsemmin:)

Citykettu

#27 Voi..

10.01.2014 19:10

Aivan, olen siis urvelo :), olipahan sekin todella "aikuismaista", itse vaikutat hieman traumatisoituneelta, kun noin dramaattisesti kirjoitat. En voi sille mitään, että naurattaa, sehän on pieni asia verrattuna siihen, että jotkut eivät pääse edes kouluun. Oma ÄO:ni on itseasiassa keskivertoa parempi, mutta koulussa, missä minä kävin viimeisen ala-astevuoden, ei opetettu mitään, ei yhtään. En ole teidän koulua vastaan, minulla itselläni on huonoa kokemusta pikkukoulusta. Sanon vain, että tämmöiset jutut eivät oikein toimi, nimiä on paljon, mutta ei niin paljon, se ei vaan auta.. Nukarin koulussa, tai minne lie oppilaat päätyvätkään, on varmasti kivaa, vaikkei samanlaista. Elämä jatkuu.. :) Mitä muuten tarkoitit kohdalla: "Tuntematta asian taustoja, et voi sanoa että kiusaamista on esiintynyt, sen voi vaikka varmistaa jokainen täällä koulussa niinä vuosina opiskellut, paitsi itse "kiusattu"."(siis tuo "kiusattu" kohta, kuka..?)
Ps. Jos olisit edes vuotta nuorempi ja menisit sinne Nukarille, sinusta ei varmaan tykättäisi, ainakaan niiden kohdalta, joille kirjoitat kuten minulle. :)

Että kiitänhän minäkin! :D
Reetta

#28 Re: Voi..

10.01.2014 19:51

#27: Citykettu - Voi..

Faktahan on kuitenkin se, että minä en sinne Nukarille (onneksi) joudu, joten siitä ei ole huolta. Ja nimiä en täällä rupea pistelemään, enkä muutenkaan ala kyseisiä kouluvuosia sen enempää raottamaan. :)

Teemu Suolaniemi

#29 Re: Yrittäkää ymmärtää

10.01.2014 21:47

#21: Vierailijakaivaimikä - Yrittäkää ymmärtää

Ja taas kiva anon. kirjoitella... Voi surku. 20v sitten kiusattu arvostelee 6. luokkalaista. Haloo!!! Mulla edelleen halua keskustella aiheesta ja vielä omalla nimellä. Ihan sääliksi käy... Varsinkin kun tuo 6- luokkalainen lähtee yläasteelle ja puolustaa pienempiä sisaruksia... Hanki vaikka elämä??

Teemu Suolaniemi

#30 Re: Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

10.01.2014 22:19

#22: Nukarilainen.. - Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

Tuo nyt meni vähän huti... Syksyllä käytiin tutustumassa Nukarin kouluun, kuten Suomieheen ja karhunkorpeen. Nukarilla homeelle altistunut kunnan virkamies ei suostunut tulemaan sisälle vanhalle puolelle hajun takia, marrasmeiningeissä pieni poika jolla astma sai reaktion uudelta puolelta kahdessa minuutissa. Uudella puolella kuulemani mukaan välipohjassa vesi/homeongelma, joka tiedossa? Eli tarkoitus ei ole mustamaalata, vaan estää lasten altistuminen loppuelämäksi. Jonka siis Reetta kokenut. Ja yhteyttä voi ottaa. T: Teemu Suolaniemi Sivistyslautakunnan jäsen teemu.suolaniemi@gmail.com

KomeaRuskeaAleksis

#31 Re: Kohtuus kaikessa

12.01.2014 12:08

#15: Tosi on - Kohtuus kaikessa

Jos kaikki olisivat vain saman ikäistensä kanssa kiusaamista esintyisi paljon penemmän pienempiä kohtaan.  Samassa tilassa opiskeleminen on kehittäny sosiaalista  yhdessäoloa. Kaikki lapset leikkivät/pelaavat yhdessä.

Tuntematon Komistus

#32 Re: Re: Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

12.01.2014 12:19

#30: Teemu Suolaniemi - Re: Vähän epäkypsää, ei pahalla.. :/

Isälläni oli nukarilla joku zumba tapahtuma nukarinkoulun jumppasalissa. Minullakin on astma ja kaiken maailman allergioita. Heti kun astuin ovesta sisään silmäni turposivat enkä pystynyt hengittää ja sain niskaani pahan ihottuman.

 


Vieras

#33 Re: Re: Yrittäkää ymmärtää

19.01.2014 13:31

#29: Teemu Suolaniemi - Re: Yrittäkää ymmärtää

"Ja taas kiva anon.." kuulostaa vähän kyllä.. ;)

 

No mutta, itse ihan KOHTELIAASTI kysyn, että mitä asialla ajetaan takaa, jos koulu kuitenkin lakkautetaan? Eli en siis mitenkään ivallisesti kysy, mielestäni adressi on hyvin kirjoitettu, ja harva 6-luokkalainen osaa olla noinkaan aikuismainen.. (toisin kuin sitten tämä "sivistyslautakunnan" jäsen..) Että näin..

Reetta

#34 Re: Re: Re: Yrittäkää ymmärtää

20.01.2014 13:28

#33: - Re: Re: Yrittäkää ymmärtää

Vai että kohteliaasti? Mitä kävi tälle p-nuolemiselle, säälittävyydelle ja raukkaimaisuudelle? Jepjep, ja kyllä tuo "sivistyslautakunnan jäsen" on ihan oikeastikin sivistyslautakunnan jäsen, että näin...


Vieras

#35 Re: Re: Re: Re: Yrittäkää ymmärtää

20.01.2014 14:04

#34: Reetta - Re: Re: Re: Yrittäkää ymmärtää

Jaa'a, en tiedä kun en ole tuo sama henkilö.. :/ Siinä se taas nähtiin, ja kyllä, kohteliaasti :)


Vieras

#36 Numero 12.

25.01.2014 23:20

En ota kantaa puoleen tai toiseen. Koulu säilyköön tai lähteköön. Puolueettomasti halusin vain tietää mikä koira älähtää, keneen kalikka kalahtaa, kommentillani.