Konemusiikki kiellettävä

Kommentoitu viesti

Jorma Merikrotti
Vantaa

#36 Tässä se näkyy!

16.07.2008 15:07

Huumeidenkäyttäjänuoret vaan puolustaa musiikkiaan! Kyllähän se tiedetään että nisti on hyvä valehtelemaan! Käsittääkseni huumeidenkäyttäjäsivuilla oikein opetetaan ihmisiä valehtelemaan, lukemaan Pottereita ja käyttämään huumehia!

Vastaukset

Educated1981

#444 Re: Tässä se näkyy!

2013-03-25 21:38:46

#36: Jorma Merikrotti - Tässä se näkyy!

Hyvä Jorma,

Haluasin kysyä sinulta kuinka minä olen sinusta nisti ja narkkari tai jotenkin paha ihminen. Olen 31-vuotias menestyvä nainen, jolla on yliopisto tutkinto ja hyvä työpaikka. Kerran viikossa toimin vapaaehtoisena auttamassa vanhuksia. Vietän aikaa heidän kanssaa ja juttelen. Olen tehnyt hyväntekeväisyys työtä myös ulkomailla thaimaalaisten orpojen kanssa. Pidän huolta äidistäni ja vierailen hänen luonaan usein. En juo, en käytä huumeita enkä edes polta tupakkaa.

Minä pidän konemusiikista, technosta ja Rap ja hip Hop musiikista. Kerro minulle miten minä olen nisti?

Olen erittäin pahoillani että ystäväsi koki kuoleman huumeiden kautta ja se oli varmasti vaikeaa, mutta minä suosittelisinH että perehdyt pikkuisen paremmin niihin syihin, jonka vuoksi ihmiset ajautuvat huumeisiin. Usein syynä ovat henkilökohtaiset ongelmat, joista pakoilu johtaa ongelmakäyttöön. Kaveriporukan painostus. Huumeiden käyttäjinä on ihmisiä monista eri yhteiskuntaluokista. Pankkinjohtajia, opettajia, politiikoita, lääkäreitä, lakimiehiä, myyjiä, rakennusmiehiä ja taksikuskeja.  "konemuusiikin" kielto ei näin ollen ei ratkaise huumeongelmaa. Valitettavasti sinunkaltaisesi ihmiset pahentavat asiaa olemalla täysin ymmärtämättömiä.

Ja nyt Tango markkinoihin. Ymmärsin että olet Tangon ystävä. Tiesitkö mistä Tango juurtaa juurensa, Afrikasta Argentiinaan ja Uruguain kautta se on mennyt maailmalle. Tangon sävelessä on siis samoja säveliä kuin afrikkalaisessa heimotassissa. Tiedätkö mihin konemusiikki voidaan jäljittää? Arvasit oikein Jorma, Afrikkaan heimotansseihin. Tästä voimme siis päätellä että sekä Tangolla että Konemusiikilla on samat juuret, joten Jorma tervetuloa Narkkareiden kerhoon. Miltä tuntuu kun sinua syytetään sellaista mitä et ole. Vierailin Tangomarkkinoilla ja siellä se meno vasta riemukasta oli, viini ja olut virtasi ja sammuneitä oli pitkin katuja. Miehet kuseksivat pitkin poikin ja tappeluita oli vaikka millä mitalla....Kielletäänkö myös Tango?

Jos haluat tehdä jotain ongelman eteen Jorma, lue asiasta ja ota yhteyttä järjestöihin. Tue huumeidenvastaista työtä ja yritä ymmärtää miksi ihmiset ajautuvat käyttämään huumeita. Pilven polttelu ei ole mikään ongelma. Ota esimerkkiä vaikka Alankomaista. Yksi parhaista talouksista, koulutusjärjestelmistä ja työtilanteista Euroopassa ja pilven polttamien on laillista.

Kiitos ja vastaisuudessa ole hyvä ja esitä mielipiteesi siten että olet ottanut selvää asioista.

Ystävällisin terveisin,

Valistunut ja koulutettu yksilö