TUPAKAN MYYNTI ALAIKÄISILLE LAILLISEKSI!!

Kommentoitu viesti

Simo Viitalo
Anjalankoski

22.08.2008 14:52

Sori vaan, mut tää ei kyllä mene läpi ikinä :) ! Hyvä niin.
Itse aloitin tupakan polton 13 vuotiaana siksi, että olisin ns. kova jätkä ja saisin arvostusta yms... Tänä päivänä (22v) ottaa päähän oikeen kunnolla. Kohta kymmenen vuotta ehtinyt jo röökata eikä lopettaminen tunnu yhtään mahdolliselta. Koukutus on suuri ! Kaikki tämä sen takia etten kyennyt kakarana ajattelemaan asioita järkevästi, eikä muuten kykene muutkaan. Lisäksi on ihan saakelin typerän näköistä kun alaikäiset kulkevat leuhkan oloisina kylillä tupakka suupielessä. Päihteet ei sovi lapsille !

Arvostan suuresti ihmisiä jotka ovat kyenneet olemaan ikänsä polttamatta kuin myös heitä jotka ovat onnistuneet lopettamisessa ! Eihän siinä tupruttelussa mitään järkeä ole, harvinaisen hölmöä hommaa.

Vastaukset

DuffMan ouh jeah !!

2013-04-03 09:42:45

#1: Simo Viitalo -

itse olen nyt 14v olen polttanut elämäni aikana kaksi kessua yhden punasen ja yhen vihreän ja ne oli ensimmäiset ja viimeiset koska kessu terveydelle haitallista enkä suosittele edes kokeilemista :D

DuffMan ouh jeah !!

#38 Olen samaa mieltä

2013-04-03 09:45:27

itse olen nyt 14v olen polttanut elämäni aikana kaksi kessua yhden punasen ja yhen vihreän ja ne oli ensimmäiset ja viimeiset koska tupakka pilaa terveyden enkä suosittele edes kokeilemista :D

Tapio Viitasalo, Liperi

#54 Re:

2016-07-15 16:48:55

Aika hyvä kuvaus, josta käy selville tupakan polton aloittamisen alunperinkin heikohkot järkisyyt. Oikeammin järkeähän siinä aloittamisessa ei olekaan. Puolestani arvostan Simo Viitasalon kirjoitusta. Samasta sukunimestä huolimatta ei olla sukulaisia. 

saukkoo

#55 Re:

2017-09-08 16:26:00

haluan polttaa heti kun  olen 16vuotias joo olen vielä 14 vuotias urpo teidän mielestä haluan olla vähän samanlainen kuin muut kunnioittaisin sentään muita ja sillee painan 53kiloa ja oon 166cm pitkä näytän aika matalalta ja läskiltä aion aloittaa pro ana dietin mun paino raja olisi 46-47 kiloa tiedän typerä voin kuolla olen varovainen syön vain siihen saakka pakaste kasviksia ja kerran kuussa proteiinipatukan ja mynthol extra väkeviä pastilleja ostin 12vuotiaana sain aika paljon rahaa vaatteisiin mummilta ja tädiltä ostin hirmu hoikkien ja pitkien housuja toisissa housuissa luki extraslim ja 1nappi ei mennyt kiinni maha kun turposi niin ei mahtunu kunnolla housut edes pois jalasta toisissa housuissa oli liian tiukat lahkeet farkuissa kutitti jalkoja käytin silti ne näytti upeilta ihan kuin olisin kaunis nainen mutta en ollut olin aika löysä 12vuotias jonne ne farkut oli hienot mutta liian tiukat loppu