Reposaaren koulu on säilytettävä!

Kommentoitu viesti

Jorma Holm

#66 Re: Re: Huono ehdotus

31.03.2014 08:58

#50: Räpsööläinen - Re: Huono ehdotus

Ymmärrän nuokin ajatukset tukimaksuista koulun säilyttämiseksi. Se kuvastaa hyvin sitä hätää, jota vanhemmat tuntevat esilläolleiden kouluverkoston supistamiskaavailujen vuoksi. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että me täällä Räpsöössä asuvat maksamme jo kaupungille veromme ja maksumme ja muutenkin eläminen tulee meille, keskustassa asuviin verrattuna, kalliimmaksi  asioiden hoitamisen ja palveluiden hakemisen kautta. Miksi meidän pitäisi, täällä asuvina, maksaa vielä erikseen peruspalveluihin kuuluvasta lastemme koulunkäynnistä. Jos talous on niin heikoissa kantimissa niin nostetaan kaupungin veroäyriä tasapuolisesti meidän kaikkien kaupunkilaisten maksettavaksi.

Vastaukset

Räpsööläinen

#67 Re: Re: Re: Huono ehdotus

2014-03-31 11:05:53

#66: Jorma Holm - Re: Re: Huono ehdotus

Olen samaa mieltä kanssasi. Näyttää kuitenkin siltä, että Porissa luullaan Poria yksinapaiseksi, vaikka todellisuudessa Pori on pikemminkin kaksinapainen, jos ajatellaan jo pelkästään fyysistä sijaintia ja sitä miten asiosta ajatellaan Meri-Porissa ja toisaalta miten asiat nähdään kaupungin keskustan liepeillä. Meri-Poria pitäisi oikeasti kehittää, koska täällä on niin paljon tärkeitä työpaikkoja tulevaisuudessakin. Loppujen lopuksi haluan vain säilyttää koulun lapsille, koska muu olisi järjettömyyttä.