EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Säälin sinua.

#2154 Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

13.06.2014 08:05

Et minua masenna, minä tunnen Hänet johon minä uskon! Jeesuksen. Ainoan joka voi syntisen ihmisen pelastaa ja armahtaa.

Siinä toki olet oikeassa;
ADDRESSI ON EDELLEEN TOIMINNASSA, JA ALLEKIRJOITUKSIA LISÄÄ VOI KYLLÄ LAITTAA.
Itellalle ajattelin laittaa viestiketjusta otteita tosin;
Tätäkö he haluavat, onko tämä heistä suomelle hyvää ja arvoistansa mainosta jne.
Voisit itsekkin hetken miettiä Pride juhla höyryjesi välissä, tämäkö on nyt sitten "hyvä" suomi?
Jossa natsimieliset Tomit joukkoraiskaavat ja pyllistelevät ja kristittyjä pilkataan päin naamaa?
Tämäkö on sinusta hyvää?

Vastaukset


Vieras

#2155 Re: Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

2014-06-13 13:55:12

#2154: Säälin sinua. - Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

Antakaarivollelahkolaiskirkkoisälletiinettävittuataiseottaasenväkisinjanetistäseraiskauslöytyysittenvideonapervolahkolaistenkiimaksi!

Lisää huumoria nutturapäälle, vinkki: löysää vähän sitä nutturaa!

#2156 Re: Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

2014-06-13 14:04:07

#2154: Säälin sinua. - Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju

80-luvulla Ritariässä oli nuorison keskuudessa kovassa huudossa ja he lauloivat pilke silmäkulmassa sarjan tunnusmusiikilla seuravaa:

Nutturapää, nutturapää, selibaattivuosia metsästää! Pum pum pum pum pu-pu-pu-pu-pu-pupupupup-pum pum pum!

Kikkarapää, kikkarapää, naisia metsästää! Pum pum pum pum pu-pu-pu-pu-pu-pupupupup-pum pum pum!

Ajatus lallatuksen taustalla oli että Ritariässä (kikkarapää) metsästää selibaatissa olevan naisen (nutturapää) ja nöyryttää sitä raiskaamalla sen kaikkiin kolmeen reikään järjestyksessä wittu, perce ja suu. Suihinoton yhteydessä nutturapää puree tekareillaan ritariässän kullin poikki ja tukehtuu ritariässän kullinjuuresta suihkuavaan verisuihkuun ja ritariässä puolestaan vuotaa kuiviin ja kuolee. Sarja päättyy.

Tulipa mieleeni kun täälläkin nyt nutturapää nillittää joka käänteessä niin annettakoon näin vähän lisähuumoria kärsittäväksi:) Anteeksi että olen näin "julma", mutta kiihkohihhulien kustannuksella tehty huumori on parasta huumoria. Sori.


Vieras

#2157 Re: Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

2014-06-13 15:57:11

#2154: Säälin sinua. - Pilkkaa vaan sinä, jolla on surkea huumorintaju.

Ajatuksesi lähettää Itellalle otteita tästä ketjusta on kannatettava ajatus. Kerro kun olet toteuttanut. On syytä heidänkin tietää, millaista ajattelumaailmaa edustavat. En toivoisi kuitenkaan Itellan alamäen jatkuvan tämän postimerkki-asian vuoksi, sehän koskee silloin koko Suomen postinjakelua. Omalla paikkakunnallani sanotiin tänä keväänä kaikki jakelijat irti ja sitten muutama heistä otettiin takaisin töihin. Heikossa hapessa on Itella.

Edelleen sanon EI ToF-postimerkeille!