Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Kommentoitu viesti

Kari Luoto
Vöyri

#7 Pakkohoito perustuu näennäistieteelliseen mielivaltaan.

17.01.2009 11:58

Sain itse äskettäin M1-lähetteen ja vietin 18vrk suljetulla pakkolääkityksessä vain siksi, että nolasin tietämättömän lääkärin hoitajan kuullen siteeraamalla lääketieteellistä tutkimusta ja todistin hänen tietämättömyytensä. Oireeni olivat fyysisiä, niiden aiheuttaja olisi voitu todeta yksinkertaisella laboratoriotestillä, jota vaadin joka käänteessä. Yksikään lääkäri ei tehnyt asian tutkimiseksi yhtään mitään, vaan vaatimukseni merkittiin potilaskertomukseeni psykoottisuuden merkkinä. Nyt joudun teettämään tutkimukset omalla kustannuksellani asiasta nostettavaa oikeusjuttua varten.

Vastaukset

Pii

#39 Tuo pakkohoitoon joutuminen vammautuneenaRe: Pakkohoito perustuu näennäistieteelliseen mielivaltaan.

2013-08-25 08:45:36

#7: Kari Luoto - Pakkohoito perustuu näennäistieteelliseen mielivaltaan.

Tuo pakkohoitoon joutuminen vammautuneena (aivorungon inf.)pyörätuolilaisena on varsin mielenkiintoista. Itse jouduin pakkohoitoon n. 4 kuukaudeksi .

Tausta: Anoin Vammaispalvelulakiin perustuvaa palvelua kotiin. Ei myönnetty perusteella, etten ole vaikeavammainen.

Tilanne muodostui ahdistavaksi ja rasitteeksi. Valvotti yökaudet.

Viimeisenä keinona saada asiani kuuluviin, spämmäsin mm. neurologian professorille.

Haettiin terveysasemalle, mistä välitön passitus psykiatriselle.

Tarkkailussa 4 päivää. Lausunto oli, että olen mielisairas ja mm. yliseksuaalinen.

Siihen tuli 4 kuukauden tuomio suljetulla.

Eli olin siis yliseksuaalinen eli täysin (kansanomaisesti) v....tunut tilanteeseeni. Siihen on sitten näköjään lääkitys ja pakkohoito. Zyprexa/olantsapin.