Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Kommentoitu viesti

rasistinen suomi

#15 Pettynyt

03.12.2014 09:24

Aika ajattelematonta tuomita muita, saman arvoisia ihmisiä! Kuvitelkaapa tilanne missä teillä on omia lapsia ja he olisivatkin homoja, muuttuisiko käsitys siitä vai näkisittekö lastanne enää, kun hän on "erilainen"?

Vastaukset

Jumala on uskollinen

#36 Re: Pettynyt

2014-12-04 18:11:29

#15: rasistinen suomi - Pettynyt 

 Kylla se vaan on niin että jokainen itse vastaa omista sanoistaan ja kannoistaan. Vastuutaan ei pääse kukaan meistä karkuun. En ole vastuussa arkkipiispan sanoista eikä hän minun. En ole vastuussa omien lasteni valinnoista kun he täyttävät 18 miten se on Suomessa määritelty. Olen vastuussa lasteni kasvatuksesta, mutta en heidän valinnoistaan, vaikka tekisivät opetustani vastaan täysi-ikäisenä. Olen tosin surullinen, jos he tekevät opetustani vastaan.

Kristittynä olen erityisesti vastuussa Jumalalle, joka Sanansa ja uskoni mukaan on  minut luonut, antanut minulle kaiken sen mitä tässä elämässä tarvitaan ja Sanansa ohjaamaan minua, ilmoittanut siinä tahtonsa ja pelastustien taivaaseen. Tiedän varsin hyvin ettei moni Suomessa halua tätä kuulla ja ihmetyksekseni sanoo tätäkin vihapuheeksi ja joku pyytää menemään psykiatrille. Jos näin on, olkoon sitten. Meitä on monenlaisia. En totuuden nimissä halua tuomita enkä tuomitse ketään, mutta Jumalan sana tuomitsee synnin. Sen takia tälläkin palstalla on monenlaista kommenttia. Jos minulaiselleni ei riitä ymmärrystä jollain, olkoon sitten niin. Saa olla erimieltä asioista, mutta yleisen ihmisen kunnioituksen nimissä olen yhäkin sitä mieltä että kannattaisi olla maltillinen ja sietää erilaisia ihmisä mielipiteteitä. Ainakaan vielä ei eduskunntakaan ole tehnyt päätöstä uudesta laista. Ehkä tulee vielä päivä, kun joku vie meikäläisen oikeuteen näistä asioista, en tiedä. Vielä tänään saan sanoa että avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. 

Jumalan Sana on selvä. Se ei ole mielipide vaan Jumalan iankaikkinen Sana ja totuus. Jos ei se joitain ihmisiä miellytä, se ei ole mitään uutta auringon alla. Niin on ollut kautta aikain ja tulee aina olemaan. Usko Jumalaan ja Jeesukseen on kestänyt kautta vuosisatojen eikä se asia muutu vaikka kaikki muut asiat muuttuisivat ja vaikka kaikki tällä palstalla saarnaisivat sitä vastaan. Onneksi kaikki eivät kuitenkaan sitä tee. Suomessa on vielä paljon kristittyjä.