Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Kommentoitu viesti

Sanni

#103 Re: MAAILMA MUUTTUU, HYVÄKSYKÄÄ SE

06.12.2014 11:19

#83: LOPETTAKAA, ETTE TEE MITÄÄN HYVÄÄ - MAAILMA MUUTTUU, HYVÄKSYKÄÄ SE 

 https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Jos suomalaisille ei tulisi näin käymään, kuten yllä oleva esimerkin antaa, niin on tuon lain meneminen sama miten käy.  Toivon, että katsot miten tuo ns. tasa-arvo laki on vaikuttamassa Massachusettsissa.
Minä voin olla rekisteröidyssä parisuhteessa ja ihmiset ovat minut hyväksyneet - jos itse käyttäydyn hyväksyen myös heterot ja annan heille mahdollisuuden pitää arvonsa.
Ei kukaan minua tai elinkumppaniani ole tuomitsemassa, ymmärsin, että kyse on lakimuutoksesta ja sen tuomitsemisesta, jolla voi olla todella harmilliset haittavaikutukset.
Riittää, että naispuolisoni voi periä minut tai toisinpäin - eli liitto on rekisteröity, kuten monien heteroystävien liitto on vain maistraatissa käynti - ei kirkkopippaloita.
En ymmärrä, miksi täytyy sotia, jos uskoo elävänsä oikein.  Luulen, että monen usko omiin tekoihin horjuu ja se on syy lakimuutoksen vaatimiseen. 

Vastaukset

Jeesuksen oma loppuun asti

#431 Re: Re: MAAILMA MUUTTUU, HYVÄKSYKÄÄ SE

2015-01-20 19:37:59

#103: Sanni - Re: MAAILMA MUUTTUU, HYVÄKSYKÄÄ SE 

 Jumala sanassaan sanoo sitä homojen touhua riettaudeksi ja iljettäväksi synniksi. Jeesus on minun Herrani ja Vapahtajani. Jumala suokoon armonsa etten koskaan, koskaan hänen sanaansa ja nimeään kiellä. 

Järkeni sanoo saman, mutta sillä ei ole mitään merkitystä sen rinnalla mitä Jumala sanoo. 

Viimeisenä päivänä tulee jokainen polvi notkistumaan, sinun ja minun ja kaikkien maailmassa ja tunnustamaan että Jeesus on Herra. 

Kuka silloin haluaisi olla muuta kuin rakkaan Herramme puolella. Kiittää häntä ikuisesti että on minunkin syntini sovittanut ristinkuolemallaan ja ylösnousemuksellaan. Pelastanut minut ikuisesta helvetin tulesta. 

Ei mikään pikku juttu!

Maailma muuttuu ja lopulta häviää. Jumalan Sana on ja pysyy eikä koskaan häviä.