Sukupuolineutraalista avioliitosta

Kommentoitu viesti


Vieras

#41 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

07.12.2014 22:36

#39: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Olet kiinnostunut mitä kansanedustaja Ben Z ajattelee avioliittolaista, mutta "et ole huomannut" tätä, iso otsikko ennen äänestystä 28.11 Helsingin Sanomissa ja referoitu muuallakin:

"Tasa-arvoista avioliittolakia vastustava Ben Zyskowicz: Uskon jääväni historian väärälle puolelle"

http://www.hs.fi/politiikka/a1417141637593

Demokratiassa lait säädetään enemmistön päätöksellä, riippumatta mikä sinun tai minun oma näkemys on "totuudesta".

Vastaukset


Vieras

#42 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-12-08 00:39:26

#41: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

 

Yle fi  ei ollenkaan raportoinut noin laajasti Zyskowitzista. Tuon  Hesarin jutun alkuosa puuttui sieltä kokonaan, ja tuntui aivan eri jutultakin  näinollen.   NO näkökulma muuttui tietysti hänen kohdalltaan.   Vaikka ei aivan kokonaan.  

Koen kyllä niin,  että häneen on myös vaikuttanut tuo julkinen paine,  joka on luotu tässä asiassa, muutenhan hän yhtyisi sateenkaariväen kiitosvirteen,  sen kolmanteen säkeistöön,  jossa noustaan ylös - otetaan hattu pois päästä ja osoitetaan kunniaa sateenkaarilipulle. Ja vannotaan homoseksuaalisuuden tasa-arvon, yhd.vert:n ja minkävielä nimeen.  AAMMEN!   :)

  Ja  kritiikki vakavien   termien käytöstä  ja inflaatiosta  jäi kyllä mielestäni voimaan.  Ja kertoo siitä syvällä olevasta vakaumuksesta,  joka on jouduttu laittamaan paineessa sivuun.

Kysymys totuudesta on   minulle sellainen, että ronskisti sanon tietäväni sen,  vaikka kuinka pöljäksi aajattelet.  Olen kulkenut "sitä kautta"  ja nähnyt sen ulottuvuuksiin aikaa laajemmassa. perspektiivissä.