Kauhalahden kivimurskaamo Petäjävedellä estettävä

Kommentoitu viesti

Ala-Kintausjärven rannalta

#4 Painetta Petäjäveden ympäristöviranomaisille

08.03.2015 09:57

Nämä adressit ovat sinällään ihan hyviä tapoja vaikuttaa. Mutta nyt kannattaa kuitenkin tässä asiassa vaikuttaa toimittamalla kirjalliset mielipiteet suoraan Petäjäveden kunnan lupaviranomaiselle ensi perjantaihin mennessä.

Rautakankikin taipuu, kun sitä riittävästi kuumennetaan.

Tämä louhoshanke on selvästi sekä maa-aineslain että ympäristönsuojelulain vastainen. Ympäristölupaviranomaisenkin on helppo se todeta. Toivottavasti uusi ympäristönsuojelulaki on Petäjävedelläkin luettu (ja ymmärretty).

Jos tälle hankkeelle annetaan lupa, tarkoittaa se sitä, että yhdenvertaisuusperiaatteen nojalla Petäjävedellä saa jatkossa louhia ihan mistä vaan. Maanomistajia on nimittäin näissä lupa-asioissakin kohdeltava tasapuolisesti.

Vastaukset

Kunnanvaltuutetut kanta julkiseksi!

#7 Re: Painetta Petäjäveden ympäristöviranomaisille

2015-03-21 16:07:01

#4: Ala-Kintausjärven rannalta - Painetta Petäjäveden ympäristöviranomaisille 

 Nyt näyttää valoisammalta. Ennätysmäärä muistutuksia Petäjäveden kunnan toimistoon määräaikaaan mennessä. Hienoa. Nyrölässä ja Humalamäen tien varrellakin herättiin! Toivottavasti kunnan päättäjät nyt näkevät "kellon viisareitten asennon!" Keskustelua!

HooÄä onkin itse valittaja... vai

#10 Re: Painetta Petäjäveden ympäristöviranomaisille

2015-05-23 12:03:08

#4: Ala-Kintausjärven rannalta - Painetta Petäjäveden ympäristöviranomaisille 

 Tämä Ässämäki joka puolustaa näitä murskaamoja ja räjäyttämöjä onkin sama henkilö joka itse on valitellut saamastaan tuomiosta. Älkää tehkö niinkun minä teen. Vaan tehkää niinkun minä sanon. kuntavaalit lähestyy... Ja Kauhalahden älytön hanke kuopataan sitä ennen. Puhdasta kesää Liisalan kylälle jaAla-Kintausjärven rantaan!