Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Kommentoitu viesti

Markku Laitinen

#17 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

19.03.2015 13:17

#16: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

 Selkäänpuukotus ja mustamaalaaminen ovat tapahtumia joissa esimerkiksi nimettömänä esitetään nimeltä tiedetystä julkisesti väitteitä joita ei voida todistaa ja joilla yritetään halventaa tai alentaa väitteiden kohdetta. 

Kuten esimerkiksi nimimerkin suojasta tehdyt väitteet jonkun nimeltä tiedetyn katkeruudesta, vaikka tämä nimeltä tiedetty ei olisi tehnyt muuta kuin puuttunut oman ammattialansa epäkohtiin ja Ihmis- ja Perusoikeuksien puuttumiseen. Tai esittää nimimerkin suojasta nimeltä tiedetty täysin tuntemattomaksi, kun väitteen esittäjä tekee sen nimimerkin suojasta antaen näin kuvan itse olevansa paljon tunnetumpi taiteilijana, ilman minkäänlaista näyttöä asiasta.

Minä taidemaalarina vertaan teoksiani ja niiden ideoita ihan kenen tahansa toisen taidemaalarin kanssa avoimesti tarpeen tullen. Minulla ei ole siihen taito- eikä luovuusesteitä, olen erittäin itsevarma taiteilijana. Enkä usko maailmassa minua lahjakkaampaa tai osaavampaa taiteilijaa olevan olemassakaan. Joten jos sinulla tai jollakulla muulla on kanttia ja halua verrata avoimesti teoksia kanssani, minulla ei ole mitään sitä vastaan!

En myöskään ole väärässä taiteilijajärjestöjen Ihmis- ja Perusoikeuksien vastaisesta toiminnasta, eikä tätä kukaan pysty kumoamaan. Näin ollen valtion ei tule rahoittaa Ihmis- ja Perusoikeusrikollisuutta, ei vaikka se olisi naamioitu taiteeksi tai sitä tehtäisiiin taiteen varjolla!

Vastaukset


Vieras

#18 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

2015-03-19 15:34:37

#17: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

 Usko tai älä mutta toi kertoikin kaiken olennaisen "aiheesta".  ;)