Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Kommentoitu viesti

Markku Laitinen

#21 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

19.03.2015 21:49

#20: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

 Kirjoitan omalla nimelläni, en nimimerkin suojasta kuten sinä ja se kertonee kaiken niin herkkänahkaisuudestani kuin lahjakkuudestanikin, verrattuna sinun herkkänahkaisuuteesi ja lahjakkuuteesi.

Kuten olen sanonut, vertaan teoksiani ja niiden ideoita ihan kenen tahansa taiteilijan kanssa maailmassa, minulla ei ole siihen taito- tai ideaesteitä. Siksi minulla on varaa kirjoittaa omalla nimelläni ja laittaa tarvittaessa itseni peliin.

Minun ei tarvitse juosta nimimerkin suojasta selkäänpuukottamassa ja mustamaalaamassa kateellisena itseäni lahjakkaampia taiteilijoita, kuten sinun näemme tekevät. Mutta se mitä sinä näytät hallitsevan, on kerrassaan loistava esimerkki siitä mitä taidealalla harjoitetaan kateellisten raukkisten toimista. Kun ei kyetä teoksilla, lahjakkuudella, taidolla ja osaamisella kilpailla, niin selkäänpuukottamalla aina pärjää!

Vastaukset

Voittajajoukkueen jäsen

#22 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi!

2015-03-20 07:01:13

#21: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttä roskaa koko adressi! 

No, nimellä tai ei, sehän on valintakysymys ja sinä teit oman valintasi ja minä omani.  :-)

Mutta kuten huomaat, juna kulkee kampanjastasi huolimatta.  :-D  Allekirjoittajia tähän asti on jo 232 ja mitä ilmeisimmin tämä sun "mainoskampanjasi" niin itseäsi- kuin asiaakin kohtaan alkaa purra yhä tiukemmin ;-) Jatka ihmeessä!  Ehkä saamme jopa ennätysmäärä nimiä tänne.