Tuen Ahmoon koulun säilyttämistä!

Kommentoitu viesti


Vieras

#180 Re: Re: Re: Re:

30.04.2015 08:51

#177: - Re: Re: Re:  

 Eikös tää tapahtunut tyyliin kahvipöydässä yhdelle ihmiselle "huumorilla" ja te toitte sen itse kaikkien tietoisuuteen, myös niiden lasten? Väärin, äärimmäisen väärin, mutta teidän ansiosta kaikki tietävät siitä. Ja siihen luonnollisesti aikuiset ihmiset vastaavat haukkumalla takaisin?

Vastaukset

"vanha opettaja"

#182 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-30 10:16:11

#180: - Re: Re: Re: Re:  

Voi herranjestas sentään. Sillähän ei ole mitään väliä mistä pöydästä tuo on levinnyt, kun kerran on levinnyt. Tottakai ahmoolaiset sitä käyttää purkaakseen pahaa mieltään. Mutta olen kyllä itse sitä mieltä että, se asia kannattaa jättää nyt pois ja keskittyä oleellisempiin asioihin.

Mitä itse tästä tapauksesta olen selvää ottanut, niin kyllä kaupunginvirkamiehillä on peiliin katsomisen paikka. Kyllä on asiaan kuuluvaisille tästä virallisesti ilmoitettu aivan liian myöhään, eikä ole ylipäänsä otettu aikaisemmin keskusteluihin mukaan, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! 

Ne päättäjät jotka tällä hetkellä ovat sulkemassa kyläkouluja, ovat kyllä aivan väärällä polulla. Nyt uuden hallituksen myötä tähän varmasti tulee muutoksia. Sen nämäkin päättäjät/valtuutetut tulevat ennen pitkään huomaamaan. Päätöksiä on tehty koko Suomessa aivan liian huterin laskelmin ja perustein. Jos näistä tapauksista haluaa tietoa, niin sitä on internet pullollaan, kunhan vain itse haluaa siihen perehtyä.


Vieras

#183 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-30 11:59:32

#180: - Re: Re: Re: Re:  

Ja myöhemmin puolustellaan, että "kahvipöydässä" on oikeus sanoa mitä huvittaa. Luottamushenkilö on luottamustehtävässä koko ajan. Se on tainnut unohtua (kuten on tainnut unohtua vaalilupauksetkin).

Mutta tällä samalla, selityksien linjalla on koko sdp. Lisää selityksiä on varmasti luvassa huomenna. Kuinkakohan monta kertaa kuulemme sanat duunari, työ, oikeus, tasa-arvo sekä palvelut lapsille ja vanhuksille. 


Vieras

#185 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-04-30 12:14:19

#180: - Re: Re: Re: Re:  

 Hän palasikin takaisin...