Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Kommentoitu viesti

Raisa

#51 Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

11.06.2015 19:08

#48: Eila - Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa? 

 Miksi yhdistys ei halua etsiä parhaita mahdollisia lääkkeitä potilailleen? Miksi ihmisten annetaan kärsiä, vaikka tiedetään vaihtoehtoisen lääkityksen olevan olemassa? Jossain toisessa maassa ihminen voi saada kipujen lievittäjäksi tätä kyseistä lääkettä mikä on todettu auttavan, mutta suomessa ihmiset joutuvat kärsimään? Minun moraali ei kyllä kestäisi tämmöistä valehtelua. 

Vastaukset

Suomen CRPS yhdistys
Adressin tekijä

#54 Re: Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

2015-06-12 07:06:52

#51: Raisa - Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa? 

 Sitten kun lääke on laillinen yhdistys varmaankin tulee puhumaan sen puolesta.

Marjatta Arola
Jyväskylä

#82 Re: Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

2015-06-30 03:46:47

#51: Raisa - Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa? 

 Hei! Ehkä potilaan pitää itse ja omalääkärin kautta saada sopivat lääkkeet +jatkohoidot yms.... Yhdistyksen teht'v' ei ole toimia lääkkäreinä aan tukiverkostona, jossa jokainen voi kertoa omia kokemuksiaan . Niistä joku muu voi saada vinkkejä sopivaan hoitoon ja lääkitykseen. Tärkeää on läytää lääkäri, joka YMMÄRTÄÄ, MIKÄ CRPS on! Ainakin Orton-Kuntoutuksessa Hgissä sellaisia on monta ja paikkana paras mahdollinen myös kuntoutuksessa, jos sattuisit saamaan sairaahoitoipiirin maksusititoumuksen tai ole niin varoissasi, että pystyt maksamaan itse n. 500€/vrk.

Jaksamista ja taistelutahtoa Sinulle!

Marjatta Arola

Jkl